Koton
Müşteri:
KotonKategori:
BPOTeknoloji:
Qua Services (CPM)Operasyon Dili:
TürkçeHizmet verilen diller
Koton kimdir?
Hazır giyim sektöründe faaliyet gösteren Koton, 203’ü yurt dışında, 300’den fazlası yurt içinde olmak üzere 504 mağazada, dünya genelinde ise 800’den fazla satış noktasıyla hizmet vermektedir.
Hedef
Koton operasyonumuzda, en önemli hedefimiz Koton müşterilerine kesintisiz ve hızlı hizmet sağlayarak müşteri memnuniyetini ve satış oranlarını hep en üst seviyede tutmak. Bu hedef doğrultusunda haftanın 7 günü, dünya standartlarına uygun bir iletişim merkezi hizmeti sunuyoruz.
Neler yapıyoruz?
- Müşterilerimize hızlı ve çözüm odaklı hizmet sunmak maksadıyla mail ve WhatsApp gibi operasyonu dijitalleştirecek çözümlerle hizmet kanalını genişlettik.
- Entegre ettiğimiz teknolojik çözümler ile müşteri şikayetlerini sözlü ve yazılı olarak karşılıyoruz.
- Servis kalitesini üst düzeyde tutmak için müşteri temsilcilerimize aylık olarak kalite ve süreç eğitimleri veriyoruz.
- Operasyonun çağrı trafiğini düzenli raporlamalarla izlenebilir hale getiriyoruz.
- Koton müşterilerinden gelen teşekkür çağrılarını önemsiyor, çalışan memnuniyeti ve operasyonel başarı için müşteri temsilcilerimizi ödüllendiriyoruz.
- Operasyonun anlık durumunu ve takibini sağlayabilmek için verimli dashboard ekranları tasarlıyor ve kullanıyoruz.
- Temsilcilerimize düzenli olarak günlük ve aylık geribildirimlerde bulunuyoruz.
Nasıl sonuçlar elde edildi?
- Raporlanabilir sistemimiz üzerinden çağrılar ve geri bildirimler verildiği için ekip yöneticileri çalışanlarının performanslarını iyileştirilmesi gereken konuları kolayca görebilir hale geldiler.
- Müşteri memnuniyeti ve AHT oranları ile ilgili operasyon ödülleri veriliyor olması çalışanların motivasyonunu, hedeflerini ve operasyonel başarıyı olumlu yönde etkilemiştir.
- Qua Services (CPM) çözümümüz sayesinde müşteri temsilcilerinin prim hak edişleri raporlanmış veriler ile adil bir şekilde dağıtılmasını sağlıyoruz.