Müşteri deneyiminizi dünya standartlarına ulaştırmak için buradayız.
Müşteri deneyimini iyileştirebilmek için hangi araçları yönetebileceğinizi çok iyi bilmeniz gerekir. Bu sadece analiz ile mümkündür.
İşletmenize ne sağlar?
Tek bir iş ortağı ile iletişimde kalın, maliyet avantajı sağlayın ve gelirinizi artırın. Speech Analytics, Text Analytics, CSAT ve çok daha fazlası…
Zamandan tasarruf edin
Maliyetleri düşürün
Gelirinizi artırın
Kısa bir Speech Analytics Başarı Hikayesi
Firmanız adına her türlü iletişim kanalından yapılan, her bir iletişim sürecini tek tek inceleme ve puanlama şansınız var mı?
Artık Müşteri Deneyimi yorumlamaya açık değil ve sayılarla ölçülebilir halde.
Speech Analytics ile Otomotiv endüstrisinin liderlerinden biri olan, müşterimizin iletişim süreçlerini analiz ettik. Bu analizin sonucunda NPS’yi azaltan özel bir kelime keşfettik. Bu keşiften sonra, bu kelimeyi görüşmelerde kullanmadan iletişim kurmanın yeni yollarını belirledik.