-
Müşteri yolculuğuDigitalDaha iyi bir müşteri deneyimi içinşirketinizi dijitalleştirin



Kuruluşunuz için yeni dijital kanalları etkinleştirin ve müşteri hizmetlerini
iyileştirin.
Çağrı merkezi temsilcilerinize dijital araçlar sağlayarak, operasyonel verimliliği ve satış dönüşümünü arttırmanın yanı sıra, proaktif müşteri deneyimi sağlayın.
Dijital kanalları kullansanız da kullanmasanız da müşterileriniz orada.
Şirketinizi dijitalleştirin
Müşteri hizmetlerinizi geliştirin
Operasyonel verimliliğinizi arttırın
Satış oranınızı arttırın
Beklentileri analiz edin
Müşterilerinizin katılımını arttırın
Masraflardan kaçının, tasarruf edin
Rekabet avantajı elde edin
Müşteri Deneyiminin Her Alanında Dijitalleşme
Müşteriler ve beklentileri hızla değişiyor. Eskiden müşteriler sadece sizi çağırıyor ya da kapınıza geliyorlardı. Fakat şimdi ulaşmak istedikleri farklı kanallar var ve bu kanallar her an ulaşılabilecekleri yerler.



Dijital dönüşümü başlattığını söyleyen müşterilerin oranı
Dijital dönüşümüm önündeki en büyük zorluğun maliyet olduğunu söyleyen şirketlerin oranı
2020 yılında, insanlarla etkileşime girmeden şirketlerle ilişkilerini yönetecek müşterilerin oranı
Günümüzde web sitelerinde self servis hizmet beklentisi olan müşterilerin oranı
İyi müşteri hizmetleri olması durumunda daha fazlasını ödemeye razı olan müşteri oranı