Kuruluşunuz için yeni dijital kanalları etkinleştirin ve müşteri hizmetlerini
iyileştirin.
Çağrı merkezi temsilcilerinize dijital araçlar sağlayarak, operasyonel verimliliği ve satış dönüşümünü arttırmanın yanı sıra, proaktif müşteri deneyimi sağlayın.
Dijital kanalları kullansanız da kullanmasanız da müşterileriniz orada.
Şirketinizi dijitalleştirin
Müşterileriniz için yeni iletişim kanalları açın.
Müşteri hizmetlerinizi geliştirin
Müşteri memnuniyet oranınızı artırın.
Operasyonel verimliliğinizi arttırın
Müşteri temsilcilerinize yeni araçlar sunun.
Satış oranınızı arttırın
Proaktif bir müşteri deneyimi sağlayın.
Beklentileri analiz edin
Müşteri davranışını analiz edin ve eyleme geçirilebilir iş öngörüleri edinin.
Müşterilerinizin katılımını arttırın
Tüm sosyal hesaplarda etkileşimi arttırın.
Masraflardan kaçının, tasarruf edin
Değerli zamandan ve kaynaklardan tasarruf edin.
Rekabet avantajı elde edin
Rekabetten bir adım önde olun.
Müşteri Deneyiminin Her Alanında Dijitalleşme
Müşteriler ve beklentileri hızla değişiyor. Eskiden müşteriler sadece sizi çağırıyor ya da kapınıza geliyorlardı. Fakat şimdi ulaşmak istedikleri farklı kanallar var ve bu kanallar her an ulaşılabilecekleri yerler.
Dijital dönüşümü başlattığını söyleyen müşterilerin oranı
Dijital dönüşümüm önündeki en büyük zorluğun maliyet olduğunu söyleyen şirketlerin oranı
Günümüzde web sitelerinde self servis hizmet beklentisi olan müşterilerin oranı
İyi müşteri hizmetleri olması durumunda daha fazlasını ödemeye razı olan müşteri oranı
* ABD ve İngiltere’de 50 ve 10.000 çalışan arası 500 çağrı merkezinde gerçekleştirilmiş. CITE Research – Çağrı Merkezi Dijital Dönüşüm araştırması sonuçlarıdır. Q3 2018