Engin Bıçakçı, kariyerine 2000 yılında Türkiye’nin en büyük İnternet Servis Sağlayıcısı’nda başladı ve 7 yıl boyunca çağrı merkezi sektöründe yazılım geliştiricisi olarak çalıştı. 2007 yılında Procat’e katıldı ve sistem entegrasyonu ve yazılım geliştirme becerilerini kullanarak raporlama, panolar, IVR geliştirme, Predictive Dialer System uygulaması gibi çeşitli projelerde teknik danışman olarak çalıştı. 2014 yılında Ürün ve Profesyonel Hizmetler Müdürü rolüne atandıktan sonra, çağrı merkezi endüstrisindeki dijital dönüşüm projelerinin yanı sıra profesyonel hizmetler ekibinin yönetimi ve ürün ailesini genişletmeye odaklandı. Şu anda Procat bünyesinde Chief Technology Officer rolünü üstlenmektedir.