Müşterinize kulak verin

Verileri analiz edin

isabetli kararlar alın

Büyümeyi sürdürün

Verint® Speech Analytics ™

İletişim merkezinize gelen çağrıların içerikleri gelişime ve büyümeye giden yolun en değerli anahtarıdır.

Nasıl mı?

Verint Speech Analytics binlerce, hatta milyonlarca, kaydedilmiş çağrılardan müşteri sesini ve diğer değerli bilgileri otomatik olarak ortaya çıkarabilir ve çabucak eyleme geçmenize yardımcı olur.

İletişim merkezinize gelen her bir çağrının içeriği değerlidir

Pazardaki eğilimleri ve fırsatları tam olarak saptayarak, müşteri hizmetlerini iyileştirmeniz yolunda işinize yarayacak bilgileri ortaya çıkarır. Süreçler ve ürünlerle ilgili güçlü ve zayıf yönleri tanımlayabilir ve sunduğunuz ürün ve hizmetlerin piyasa tarafından nasıl algılandığını anlamanıza yardımcı olur.

Verint Speech Analytics çağrılar sırasında konuşulan kelimeler ve ifadeleri otomatik olarak tanımlar, temalar dahilinde gruplandırır. Konuşmaya özgü gelişmiş analizleri sağlayarak pazardaki yükselen trendleri ve kaygı veya fırsatları göstererek isabetli kararlar almanıza yardımcı olur.

Müşterilerinize kulak verin, gerçekten ne istiyorlar?

Binlerce çağrı arasından güncel müşteri sorunlarını ve kaygılarını yansıtan kategorileri çabucak oluşturabilir ve böylece derhal eyleme geçmenize yardımcı olur.  Verint Speech Analytics’in neye bakması gerektiğini söylemenize gerek yoktur. Temaları otomatik olarak tanımlayabilir, bunları devamlı olarak düzenleyebilir ve zamanla yeni temalar ekleyebilir.

Speech Analytics sayesinde elde edeceğiniz veriler müşterilerinizin sunduğunuz ürün ve hizmetleriniz hakkındaki iç görü ve beklentilerini kolayca anlamanızı sağlar.