makale_anasayfa_2-min

Siz Hala “Anne Kızlık Soyadı” Mı Soruyorsunuz?

"Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Nedir ve Neden Önemlidir?"

"IVR Ödeme Sistemleri 3.0"

Çeşitli yöntemlerle gerçekleştirilen kimlik, şifre ve parola hırsızlığı, şirketlerin yıllardır mücadele ettiği bir güvenlik sorunu. Uluslararası Basel kriterleri, güvenlik uygulamalarında 3 faktör olduğunu belirtir. Birinci faktör “anne kızlık soyadı”, “doğum tarihi” gibi kişisel bilgilerinizden oluşur. Kısacası, ne bildiğinizdir.

Taylan Kapan
Speechouse, Yönetici, Ses Teknolojileri

ICT Media Eylül 2016

İlk kez gireceğiniz bir binanın kapısını açamadığınız, önce itip sonra çektiğiniz, sonra etrafa şöyle bir bakınıp nasıl açacağınızı anlamaya çalıştığınız anlar olmuştur mutlaka. Veya bir otel odasında duşa girip suyun nasıl üst duş başlığından akacağını uzun süre çözmeye çalıştığınız, büyük olasılıkla mücadele…

Ufuk Betiner Önengüt
Kullanıcı Deneyimi ve Kullanıcı Arayüzü Tasarımcısı
Speechouse

ICT Media Mayıs 2014

Sesli Yanıt Sistemi üzerinden ödeme alan sistemler, bakiye kontrol eden ve bilgi veren uygulamalar, kontör satışı yapan özel akışlar, sadakat kartlarına bakiye yüklemesi/kontrolü yapan uygulamalar bildiğimiz gibi yıllardır; bankalar, sigorta şirketleri, finans kuruluşları ve telekom kuruluşları başta olmak üzere yirmi yılı aşkın…

Yıldırım Duyargil
Procat, Genel Müdür Yardımcısı/Teknoloji

ICT Media Temmuz 2016

"Sistem üzerinde izi tutulan tüm verinin raporu alınabiliyor."

"Müşteri beklentileri son 10 yıla kıyasla çok değişti."

"Birleşme ve satın almaların olacağı bir dönem yaşanabilir."

Procat olarak Interactive lntelligence firmasının (Nasdaq: ININ) Customer Interactıon Center yazılımı ile Adan Z’ye çağrı merkezi teknoloji çözümleri ve yine aynı firmanın lnteraction Dialer ürünü ile otomatik dış arama…

Yıldırım Duyargil – Procat, Genel Müdür Yardımcısı/Teknoloji

Call Center Life Ağustos 2012

Procat şirketimizde e-ticaret danışmanlığı kurulduğumuz günden bu yana hizmetlerimiz arasında yer alıyor. Farklı büyüklüklerdeki e-ticaret firmalarına, uzmanlığımız olan müşteri hizmetleri alanında; departmanlarının kurulmasından çağrı merkezi teknolojilerinin sağlanmasına, dashboardlar aracılığı…

Tarkan Ersubaşı, Procat CEO

E-Commerce Turkey Mayıs 2014

2013 yılı geçen yıllara göre önemli farklılıklar gösteriyor. 2012 sonunda biten teşvikin akıbetiyle ilgili belirsizlik sektörde bazı projelerin beklemesine neden oldu. Dolayısıyla yılın ilk yarısı çok durgun geçti. Büyümenin…

Tarkan Ersubaşı – Procat, CEO

 Call Center Life Aralık 2013

"Teknoloji tedarikçisi firmanın kampanya deneyimi de önemli."

55 bin kişilik istihdam, 1 milyar Dolarlık büyüme

Biz bir tahmine dayalı dış arama kampanya yönetim aracı (Predictive Dialer) ulan Interactive Intelligence  firmasının Interaction Dialer ürününün sanayicisi konumundayız. Aynca kullanımı konusunda da ciddi deneyimimiz…

Yıldırım Duyargil – Procat, Genel Müdür Yardımcısı/Teknoloji
Call Center Life Nisan 2012

“Gelişen teknolojinin sağladığı avantajları verimlilik artışı ve operasyonel esneklik sağlama hedefi ile kullanan çağrı merkezleri, evden çalışma esasına dayanan yeni iş modellerini de hayata geçirmeye başladı”…

Tarkan Ersubaşu, Procat CEO

Tele.com.tr Şubat 2012