Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH), İstanbul ve İzmir lokasyonları ile çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veriyor. CCH, Türkiye’ye yatırım için gelen uluslararası çağrı merkezi devlerinin de ilk adresi konumunda.

Bir otel mantığı ile servis veren CCH’de şirketler, en son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm olanaklardan anında faydalanabiliyor. Kurumların mevcut personeli ile hemen destek almaya başlayabildiği CCH’nin İstanbul ve İzmir lokasyonlarında toplam 2000 koltuk kapasitesi bulunuyor.

Bir çağrı merkezi organizasyonu için gerekli tüm temel altyapı ve teknolojileri bünyesinde barındıran CCH, hemen kullanıma hazır oturma alanları, yemekhane, teras, eğitim salonları, dinlenme ve eğlence alanları ile eksiksiz bir yapı olarak dikkat çekiyor.

CCH’den kısa veya uzun vadede faydalanmak isteyen kurumlar, ellerindeki projeleri, hatta acil durum koordinasyonu gibi ihtiyaçlarını en uygun koşullarda yönetebilme imkânına kavuşabiliyorlar. Bu sayede operasyonel verimliliklerini artırabilen ve ana işlerine odaklanabilen şirketler, elde ettikleri hız ve esneklik gibi yetkinliklerle rekabet avantajı elde ediyorlar.

Servis seçeneklerini sabit paketlerle sınırlamayan CCH, ihtiyaçlara özel, alternatif çözümler de sunabiliyor. 20yılı aşkın çağrı merkezi sektör deneyimi, geniş teknik ve operasyonel kadro desteği ile hizmet veren CCH’de yönetim danışmanlığı, Quality Monitoring, Dashboard’lar, Gelişmiş Raporlama Çözümleri gibi çözümler de sunuluyor.

www.callcenterhotel.com

Speechouse, Konuşma Tanıma (Speech Recognition), Ses İmzası (Konuşmacı Doğrulama – Speaker Verification), Metni Sese Dönüştürme (TTS – Text-to-Speech) ve Doğal Konuşma Algılama Yoluyla Yönlendirme (Çağrı Yönlendirme – Call Steering) gibi ileri ses teknolojilerini kullanan uygulamalar ve projeler sunmak amacıyla 2006 yılında kurulmuştur.

Her an ve hızla gelişen günümüz dünyasında, insanların isteklerine erişim taleplerinin bu gelişime paralel hızda ve kolaylıkta olmasını sağlamak amacıyla Speechouse, iletişimin en doğal yolu olan “konuşma”ya dayanan proje ve uygulamaları  müşteri hizmetleri sektörü için özel olarak tasarlar ve bunları yönetilen hizmet modeliyle sunar.

Kullanıcının çağrı merkezlerini aradığında tuşlayarak işlem yapmak yerine konuşarak işlemlerini gerçekleştirmesini sağlayan konuşma tanıma teknolojileri, kişisel bilgilerini sıralamak yerine taklit edilemeyecek özellikteki kendi sesiyle doğrulanmasına olanak tanıyan ses imzası – konuşmacı doğrulama teknolojileri Speechouse tarafından sektöre ve gereksinime göre tasarlanan sistemler içinde sunulur.

“Ses” içeren teknolojilerin en gelişmişi olan ve kullanıcıların isteklerini kendi sözcükleriyle ifade ettikleri doğal konuşma yoluyla self-servis kanallara yönlendirilmelerini sağlayan Sesle Yönlendirme – Call Steering teknolojisi de Türkiye’de ilk kez Speechouse tarafından uygulanmaktadır.

Speechouse bu gelişmiş ses teknolojilerini kullanan çözümleri başta telekomünikasyon, finans, seyahat, perakende, kamu, eğlence ve sigorta olmak üzere birçok farklı sektördeki firmaya, firmanın gereksinimleri doğrultusunda özel olarak tasarlanan hizmet modeli şeklinde sunar.

Speechouse, dünyada ses teknolojileri alanında önemli projeler gerçekleştiren Nuance firmasının 2006 yılından beri Türkiye partneridir.

www.speechouse.com