Procat kardeş şirketlerinden olan ve Türkiye’nin ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH) ise, İstanbul ve İzmir lokasyonları ile çağrı merkezi şirketlerine, dönemsel projelere ve çağrı merkezi yatırımı öncesi ihtiyaçlarını belirlemek isteyen kurumlara hizmet veriyor. CCH, Türkiye’ye yatırım için gelen uluslararası çağrı merkezi devlerinin de ilk adresi konumunda.

Bir otel mantığı ile servis veren CCH’de şirketler, en son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği tüm olanaklardan anında faydalanabiliyor. Kurumların mevcut personeli ile hemen destek almaya başlayabildiği CCH’nin İstanbul Kavacık lokasyonundaki iki binasında 1.400, İzmir lokasyonunda ise 600 koltuk kapasitesi bulunuyor.

Call Center Hotel hizmetleri ve lokasyonları hakkında daha fazla bilgi edinmek için CCH web sayfamızı ziyaret edin;

www.callcenterhotel.com

Bir diğer kardeş şirket olan SPEECHOUSE ise, Konuşma Tanıma (“Speech Recognition”), Konuşmacı Doğrulama (“Voice Verification”), Metni Sese Dönüştürme (“Text-to-Speech”) ve Doğal Konuşma Algılama yoluyla yönlendirme (“Call Steering”) gibi ileri ses teknolojilerini kullanan uygulamalar sunmak amacıyla 2006 yılında kurulmuştur.

Her an ve hızla gelişen günümüz dünyasında, insanların isteklerine erişim taleplerinin bu gelişime paralel hızda ve kolaylıkta olmasını sağlamak amacıyla SPEECHOUSE, iletişimin en doğal yolu olan ‘konuşma’ya dayanan teknolojileri çağrı merkezleri için özel olarak tasarlar ve bunları yönetilen hizmet şeklinde sunar.

“Ses” içeren teknolojilerin en gelişmişi olan ve kullanıcıların isteklerini kendi sözcükleriyle ifade ettikleri doğal konuşma yoluyla self-servis kanallara yönlendirilmelerini sağlayan Call Steering teknolojisi de Türkiye’de ilk kez SPEECHOUSE tarafından uygulanmıştır.

İleri ses teknolojileri hakkında daha fazla bilgi almak için SPEECHOUSE web sayfamızı ziyaret edin;

www.speechouse.com