Outbound aramaları her zamankinden daha güçlü yapın.

Çok kanallı ses kayıt ve kalite değerlendirme platformunun özelliklerini keşfedin.

Müşteri hizmetlerinizi tek platformdan yönetin.

Raporlamaları ve alarmları kurarak yönetmeyi sağlayan yazılım çözümü.

Mobil Müşteri Hizmetlerinizde En İyisini Yapabilmeniz İçin…

Gerçek zamanlı konuşma analizi

Agent Çalışma Planını Kolayca Hazırlayın

İhtiyacınız olan bütün özellikleri sunan bir SIP proxy seçin

Müşteri geri bildirimlerini tek bir akıllı uygulamayla yönetin

Çağrı merkezinizi ihtiyaçlarınıza paralel ölçekleyin

 Bu dinamik çözümü uygulayarak maliyeti iyileştirebilirsiniz

VOIP media süreci ve daha fazlası için dünya çapında bir çözüm

Siz neredeyseniz çağrı merkeziniz orada

IPA, uçtan uca süreç otomasyonu için hepsi bir arada tek çözüm