Procat Hakkında

Yüksek verimlilik, kesintisiz destek, hızlı kurulum ve deneyimli bir iş ortağı ile çalışmanın verdiği konfor ile maliyet avantajından vazgeçemeyen kurum ve kuruluşların ilk tercihi olan Procat 2004 yılında kurulmuştur.

Procat kurucularının çeyrek yüzyıla yakın sektör deneyiminden aldığı güç ve uzman kadrosu ile birlikte A’dan Z’ye anahtar teslim çağrı merkezi kurulumu, üçüncü parti ürün ve çözümler ile entegrasyonu, uygulama geliştirme, raporlama, izleme, denetleme ve kalite değerlendirme için gereken tüm ürün ve hizmetleri sunar. Kurumların gereksinimleri ile birebir örtüşen en doğru teknolojinin seçiminden kuruluma dek, tüm süreçlerde eksiksiz bir iş ortağı olarak çalışmaktadır.

Yüksek verimlilik ve kalite hedefli projelerinde, işe analiz ederek başlar, çözümü ihtiyaca ve isteğe yönelik dizayn eder, kurulumu yapar ya da mevcut alt yapıyı iyileştirir, istendiği takdirde geçici bir şekilde projeyi işleterek iş ortağına devreder ve inovatif çözümlerle sürekli olarak yanında olur.

Sektöründe farklı ve yenilikçi uygulamalar ile hizmetler oluşturma stratejisiyle çalışan Procat; konuşma teknolojileri kullanarak, müşteri hizmetlerinde farklı otomasyon ihtiyaçlarına karşılık vermek, maliyet avantajı ve memnun müşteri deneyimi oluşturmak adına 2006 yılında Speechouse, 2010 yılında ise çağrı merkezlerine proje yatırımlarını gerçekleştirmeden kısa vadeli pilot yapma, sağlıklı ve verimli büyüme, esneklik ve yedeklilik imkanı sağlayan Call Center Hotel şirketlerini hayata geçirmiştir. 2006 yılından bugüne Interactive Intelligence Elite Partner olan Procat kullanıcı dostu çağrı merkezi çözümleri ile güvenilir iş ortağınız olarak çalışır.

Özetle Procat…

Sıfırdan çağrı merkezi kurulumu, 

Müşteri hizmetleri konusunda danışmanlık,

Hali hazırda mevcut çağrı merkezi olan firmalara iyileştirme,

Spesifik teknolojilere ihtiyaç duyuyorsa satış ve/ ve ya entegre eder

Kuruluş

2004 yılında yönetici ortaklarının Müşteri Etkileşim ve Süreç Otomasyonu sektöründeki 23 yılı aşkın deneyimlerinden yola çıkılarak kuruldu.

Misyon

Kuruluş misyonu elindeki mevcut bilgi birikimi ve gelişmiş iletişim teknolojilerini bir arada kullanmak sureti ile müşterilerinin işlerindeki verimlilik ve iş kalitesini arttırmaktır.

Uzmanlık

Müşteri Hizmetleri, Çağrı Merkezi Danışmanlığı ve Proje Outsourcing (dış kaynak kullanımı) Hizmetleri konularında yurt içinde ve yurt dışında katma değerli, kuruma özel hizmetler sunmaktadır.

Odak

Farklı sektörlerden müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi işinin her alanında müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamak için kurumlara özel hizmetler ve çözümler sunar..

Procat olarak hizmetlerimiz ve bilgi güvenliğimiz ISO 9001 kalite standartlarındadır.