Hukuk Bürolarının Tahsilat Teknoloji Süreçlerine Odaklanan Procat, Avukatlık Ofislerinin Teknoloji Partneri Oldu

Hukuk büroları için, tahsilat ve otomasyonu tek platformda birleştiren Procat, yeni çözümü “Tahsilat Otomasyon Aracı” Collect+ ile avukatlık ofislerinin iş süreçlerini kolaylaştırmaya odaklandı.

Collect+ sayesinde avukatlık ofisleri artık donanım, yazılım ve lisans bedeli gibi teknoloji yatırımı yapmayacak; tüm tahsilat süreçlerini de Procat’in güçlü altyapısı üzerinden yönetebilecek.

A’dan Z’ye anahtar teslim çağrı merkezi kurulumu, satış ve tahsilat oranlarının ülkemizin regülasyon kurallarına uyumlu bir şekilde otomasyon ile arttırılması hizmetleri ve çağrı merkezlerine özel uygulama geliştirme hizmetleri sunan Procat; Collect+ isimli tahsilat otomasyon aracını avukatlık ofislerinin ihtiyaçları doğrultusunda geliştirerek hukuk bürolarının hizmetine sundu.

Tahsilat süreçlerinde tam otomasyon

Collect+ yazılımının kullanımı oldukça kolay. Procat’ten bu hizmeti alan hukuk büroları, kendileri için tasarlanan özel bir Türkçe arayüzden sisteme giriş yapıyor. Avukatlık ofislerinin müşteri temsilcileri, güvenli şifreleri ile bu ekrana erişiyor. VPN aracılığıyla Procat’in çağrı merkezi sistemlerine ulaşan kullanıcılar, borçlu ve tahsilat süreci ile ilgili ihtiyaçları olan tüm bilgileri tek ekrandan görebiliyorlar. Öte yandan Collect+ sayesinde, tahsilat işlemi için borçluların manuel olarak tek tek aranmasına gerek kalmıyor. Sistem otomatik olarak borçluyu arıyor ve sesli telefon görüşmesi adeta gelen bir çağrı gibi ekrana yansıtılıyor. Ardından ilgili kişiler, tahsilat süreci için telefon görüşmesine başlıyor. Bir görüşme sonlandığında sistem otomatik olarak bir sonraki borçluyu arıyor ve diğer borçlu için tahsilat süreci kapsamında gerekli işlemler sırasıyla tahsilat temsilcisinin ekranına otomatik olarak geliyor. Böylece tahsilat temsilcileri telefonda, gecikmiş alacakların tahsilini idari takip ve yasal takip süreçlerinin başlangıcından, icra takibi ve sonrasındaki süreci de kapsayacak şekilde uçtan uca otomasyon ile yönetilebilir oluyor. Bu sayede hukuk büroları maksimum verim elde edebiliyor. Sistem avukatlık bürolarının tahsilat temsilcileri ve diğer çalışanlarının performans değerlendirmesine olanak tanırken, işin tamamının verimliliğinin analiz edilmesine yardımcı oluyor.

Procat Genel Müdür Yardımcısı Yıldırım Duyargil; Tahsilat Otomasyonu Aracı sayesinde dosyaların tek tek incelenerek, aramaların manuel yapılmasının oluşturduğu emek ve zaman maliyetinin ortadan kalktığına dikkat çekiyor. Collect+ sayesinde insan hatalarından kaynaklanan sorunların da önüne geçildiğini söyleyen Duyargil sözlerini şöyle sürdürüyor:

Avukatlar kendi işlerine odaklanabilecekler

Geleneksel tahsilat sürecinde, dosyalar elle tek tek inceleniyor, veriye ulaşılıyor ve borçlu kişiler tek tek manuel olarak aranıyordu. Hatta bazı avukatlık ofisleri kendi bünyelerinde çağrı merkezi bile oluşturdular. Ancak olayın sadece çağrı merkezi yapısını hayata geçirmekten ibaret olmadığını; Çağrı merkezi teknolojileri, otomatik dış arama sistemleri, SMS gönderen yazılımlar, süreci takip eden araçların dışında, bunun yönetilmesi gereken bir teknoloji hizmetinin gerekliliğini tespit ettik. Procat olarak, avukatlık bürolarının teknoloji partneri olmak misyonuyla bir adım attık. Avukatlık bürolarına özel bir yazılım ve hizmet paketi oluşturduk. Software As a Service mantığı ile ilgili kurumlar bizden bu hizmeti alıyorlar. “Hukuk Büroları Tahsilat Otomasyon Aracı” ile tahsilat süreçlerinde, veri kayıplarını ve para kayıplarını en aza indirgeyerek; IT maliyetlerindeki tasarrufu, geliri ve avukatlık bürosu ve tahsilat ofisi iş ortaklarımızın memnuniyetini hatırı sayılır ölçüde arttırıyoruz.

Tahsilat çağrılarında uzman ekip

Alanında deneyimli kadromuz sayesinde alacakların kısa sürede tahsil edilmesine olanak tanınıyor. Ekip olarak müşterilerimizin gelecekteki ihtiyaçlarını öngörüp onlara alternatif çözümler sunuyor ve hukuk bürolarının deneyimli teknoloji partneri olma misyonuyla çalışmalarımıza yön veriyoruz.”