Procat’in Türkiye Elite Partneri ve İş Ortağı Olduğu Interactive Intelligence Yazılımları En İyiler Arasında Gösterildi

Collection Advisor dergisi, Procat’in Türkiye’de 8 yıldır iş ortağı olan Interactive Intelligence’ın Interaction Collector yazılımını 2014 Yılı En İyi 4 Tahsilat Çözümü, Interaction Dialer yazılımını ise  2014 Yılı En İyi 5 Dış Arama Çözümü arasında gösterdi.

Tahsilat profesyonellerine yönelik hazırlanan ve alanında saygı bir yayın olan Collection Advisor dergisi, çağrı merkezleri için strateji geliştirmekten kuruluma, teknoloji yönetiminden danışmanlığa kadar her türlü hizmeti veren Procat’in iş ortağı olan Interactive Intelligence’ın iki yazılımını 2014 yılının en iyi çözümleri arasında gösterdi.

En iyi 4 Tahsilat Çözümü arasında gösterilen ‘’Interactive Intelligence Interaction Collector’’ yazılımının ilk sürümü 1997 yılında yapıldı. Daha önce Latitude Software tarafından Latitude Center olarak sunulan çözüm, browser tabanlı collector workstation sunan bir ölçeklendirilebilir ve ayarlanabilir tahsilat yazılımı uygulaması. Tam bir tahsilat uygulaması olarak inşa edilerek borç yaşam döngüsünü erken dönem suçluluk durumundan borcun tahsil edilmesi ve satış aşamasına kadar yönetiyor. Ayarlanabilir contextual agent desktop, gelişmiş iş süreci akış workflow otomasyonu, extensive query ve data mining kapasiteleri, import/export ve raporlama araçları ve kredi servis platformları, harici data ve süreç sağlayıcılarına entegrasyon özellikleri arasında yer alıyor. Yazılım henüz sadece ABD Doları için kullanımda.

En İyi 5 Predictive Dış Arama Çözümü arasında gösterilen ‘’Interaction Dialer’’ yazılımı ise ilk kez 1999 yılında piyasaya sürüldü. Interaction Dialer outbound ve blended çağrı fonksiyonlarını sunan bir predictive dialer uygulaması. Türkiye’de tahsilat konusunda çalışan tüm Procat müşterilerinin kullandığı bu yazılım; yetenek temelli arama, script pozisyonu temeline göre bir agentın müsait olduğunu tahmin eden patentli staging algoritma ve patentli audio fingerprinting ile çağrı analiz özelliği ile özel zil sesi tespiti özellikleri arasında yer alıyor.

Interactive Intelligence screen-pop, notlarla tek giriş eğilimi, gerçek zamanlı hesap güncellemeleri, çok günlü planlanmış geri aramalar ve hesap statü alarmlarına imkan tanıyan Interaction Dialer ve Interaction Collector arasında pre-built entegrasyonu içeren tahsilat ve arama yazılımı için esnek yapılandırma seçenekleri sunuyor.

Interaction Dialer ve Interaction Collector bulutta ya da on-premises olarak yüklenebiliyor ve Interactive Intelligence çağrı merkezi, bütünleşik iletişimler ve iş süreci otomasyonu çözümlerinden oluşan suitiyle birlikte kullanılabiliyor.