LBT Varlık’ta Operasyonel Verimlilik Procat Danışmanlığı İle En Üst Düzeyde

Çağrı Tahsilat Merkezi kurulumu projesi ile Procat’i teknoloji ortağı olarak seçen LBT VARLIK, Procat’in tahsilat konusundaki deneyiminden faydalanarak aldığı altyapı ve proje danışmanlıklarıyla en doğru teknolojiyi iş sürecine entegre ederek ana işine odaklanıyor.

LBT VARLIK, 2008 yılında kurulmuş olan bir varlık yönetim şirketi. Tahsilatı gecikmiş alacakları banka ve diğer finansal kuruluşlardan devralarak, borç sahibi müşterilere ulaşıyor, çözüm odaklı hizmet sağlayarak tahsilat gerçekleştiriyor. LBT VARLIK, bugün 350 kişilik bir ekiple faaliyet gösteriyor.

Procat 2009 yılında stratejik iş ortağı olarak çalışmaya başladığı LBT VARLIK’ın müşterilerine en hızlı ve etkin biçimde ulaşması için bireysel krediler tahsilat merkezi bünyesinde çağrı merkezini kurdu. Çağrı Merkezi teknolojisinin topolojisinin tasarımından yazılım ve donanımının seçilmesine, uygulanmasından hayata geçirilmesine kadar tüm süreçler Procat tarafından Interactive Intelligance (ININ) teknolojisiyle gerçekleştirildi.

Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı, tahsilat projelerinin farklı ve özel olduğunu belirterek; ‘’LBT VARLIK çağrı merkezi klasik bir çağrı merkezi olmanın dışında bir ‘tahsilat merkezi’ bünyesinde hizmet veriyor. Tahsilat projelerinin temeli süreç yönetimi. Teknolojinin yapılan işi kolaylaştırması gerekiyor. Bu proje de zaman içinde geliştirdiğimiz, ihtiyaçlar doğrultusunda kurguladığımız bir süreç yönetimi projesi. Burada önemli olan süreci yöneten insanların yetkinliği ve verimliliğini; dolayısıyla şirketin yetkinliğini ve verimliliğini artırmak için ilk günden teknolojiyi kullanmak. O yüzden hem alt yapısal olarak entegrasyona açık, lokasyon olarak farklı yerlere gidebilecek hem de arka tarafta bu sistemleri yöneten veri tabanına tüm bilgiler aktarabilecek bir sistem’’ dedi

LBT VARLIK içinde kurgulanan sistem, muhasebeden finansa kadar tamamen entegre işliyor. Ayrıca bu sistemle tüm çağrı merkezi masrafları borçlu bazında takip edilebiliyor. Bir borçlunun kaç kere arandığını sistem raporluyor. Bu işlemlerde finansal sistemler de sürece tam olarak entegre bir şekilde çalışıyor. Bu nedenle hiçbir banka ile mutabakat yapılması gerek kalmadan her şey anında online olarak sisteme işleniyor