LBT Varlık, Procat Desteği ve Interactive Intelligence Teknolojisi İle Kapasitesini Artırdı

LBT Varlık Yönetim Şirketi (“LBT Varlık”), kurulumunu Procat’in iş ortaklığı ile gerçekleştirdiği Çağrı Merkezi’nin kapasitesini, yine Procat desteği ve Inin teknolojisiyle artırdı.

2009 yılında Procat’i stratejik iş ortağı olarak seçen ve müşterilerine en hızlı ve etkin şekilde ulaşabilmek amacıyla bir tahsilat çağrı merkezi kuran LBT Varlık, yine Procat çözümleriyle büyüyor.

Çağrı Merkezi teknolojisinin topolojisinin tasarımından, yazılım ve donanımın seçilip uygulanmasına kadar tüm süreçleri Procat tarafından kısa sürede hayata geçirilen LBT Varlık Çağrı Merkezi, ININ teknolojisi ile operasyonel verimliliğini en üst seviyeye ulaştırdı.

2004 yılında kurulan ve kurulduğu günden bu yana önce müşterilerinin ihtiyacını analiz etmeye; sonra müşterinin ihtiyacını anlayarak sistemler ve çözümler oluşturmaya özen gösteren Procat, müşterileriyle stratejik iş ortağı olarak çalışıyor. Bu çerçevede müşterilerini gelişen teknolojiler ya da değişen ihtiyaçları konularında da yönlendirerek danışmanlık veriyor.

Bu çerçevede LBT Varlık ile iş ortaklığını sürdüren Procat, LBT Varlık’ın ihtiyaçları çerçevesinde ININ teknolojileri ile LBT Varlık Çağrı Merkezi’nin kapasitesini 100 seat artırdı.