Çağrı Merkezi Yazılım Geliştirme

Müşteri Temsilcisi Arayüzü Uygulama Geliştirme

Sizin veya müşterilerinizin CRM/ERP/Yönetim uygulamalarına ve çağrı merkezi platformunuza tam entegre çalışan tek ekrandan tüm gerekli adımları gösterirken, müşteri temsilcilerinizi de işlerini en verimli şekilde yapmaya yönlendiren arayüz geliştirme hizmetlerini kapsar.

Otomatik Dış Arama Sistemleri İçin Script Geliştirme

Otomatik dış arama projeleriniz için, dinamik, kısa sürede devreye alınabilen ve çağrı esnasında minimum sürede müşterinizi ve müşteri temsilcilerinizi hedefinize ulaşmaya sevk eden web tabanlı uygulama geliştirme hizmetleridir. Web tabanlı tüm iş uygulamalarınıza entegrasyon sağlanabilir.

Rapor Geliştirme

Çağrı merkezi sisteminizin standart raporlarının dışında, tek ekranda konsolide olarak veya muhasebe sistemlerinize, CRM veri tabanınıza, faturalama veri tabanınıza entegre, güzel görünümlü ve kolay kullanımlı ihtiyacınıza göre rapor geliştirme hizmetlerini kapsar.

Sesli Yanıt Sistemi Uygulamaları Geliştirme

IVR – Interactive Voice Response olarak da bilinen, müşteri temsilcisi olmaksızın, tuşlama veya konuşma ile müşterilerinizden bilgi girişleri alarak, müşterilerinizin işlerini sesli yanıt sisteminde yapmalarına olanak tanıyan, işinizi otomatize etmenize yarayan uygulamaların geliştirme hizmetleridir. Uçuş bilgisi edinme, kart borcu, bakiye öğrenme, kredi kartı ile ödeme gerçekleştirme, Secure IVR ile güvenli bilgi girişi, IVR Record işlemleri geliştirdiğimiz uygulamalarımızdan sadece bazılarıdır.

Yazılım Entegrasyonu

İki veya daha fazla farklı uygulama veya veri tabanının, ortak bir iş için kullanılması ve bu kullanımın, çağrı merkezi sisteminde gerçekleştirilen işin çıktıları ile birlikte raporlanması gerektiğinde Yazılım ve Raporlama Entegrasyon Hizmetlerimiz ihtiyaca çözüm olmaktadır. Outsource firmaların müşterilerinin CRM uygulamalarını kendi arayüzleri içerisinde çağırabilmelerini sağlayan ve aynı zamanda ortak raporlama yapmalarına olanak tanıyan projelerimiz, Inbound operasyonlarda banka uygulamalarının müşteri temsilcilerinin önünde santral ve sesli yanıt sistemindeki veriler ile doldurulmuş bir şekilde Pop-up etmesini sağlayan entegre arayüz uygulamalarımızı içerir. Çalışmalar sonrasında alınan iş veri tabanına ve çağrı merkezi veri tabanına entegre tek ekrandan alınabilen raporlar, dashboardlar ve iş zekası çıktıları Yazılım Entegrasyon hizmetlerimize örnek olarak verilebilir.

Veri Yönetimi / Geri Kazanımı

Otomatik dış arama sistemlerine veri yükleme, veriyi export ederek gerçekleşen çalışmanın çıktısını alma, aranamamış data içerisinden, iş için değerli olan datanın ayıklanarak sistemin ve raporların bütününü bozmadan yeniden arama havuzuna dahil etme çalışmaları bu hizmet paketimizin kapsamındadır.