Çağrı Merkezi Strateji ve Planlama

Stratejik Çağrı Merkezi Danışmanlığı

Yeni kurulan bir çağrı merkezinin stratejik hedeflerinin belirlenmesi, kurulacak yerin tespiti, yönetim kadrosunda bulunması gereken özelliklerin tespiti, teknolojisinin kendi içinde veya hizmet olarak alınmasının belirlenmesi, operasyonunu kendi başına yapması veya outsource edilmesine karar verilmesi gibi üst seviye planlama çalışmalarının tamamını içeren hizmet paketidir.

Çağrı Merkezi Sistem Mimarisi Tasarımı

İlk çiziminden kablolamasına, sunucuların kurulmasından telekom haklarının tahsisine, sistem odası planlamasından arama planlarının oluşmasına kadar mimari tasarım hizmetlerini kapsar.

Çağrı Merkezi Teknoloji Danışmanlığı

Yeni kurulan veya teknolojisini iyileştirmek isteyen kurumlar için, ihtiyaçların belirlenmesi, tedarikçilerden tekliflerin alınması, belirli bir metot dahilinde tekliflerin değerlendirilmesi, kurulum süresi boyunca da çağrı merkezi yeni teknolojiyi benimseyene kadar desteğe devam edilmesi hizmetlerini ve mevcut teknolojisini daha iyi kullanabilmek için desteğe ihtiyacı olan firmalar için destek hizmetlerini kapsar.

İş Zekası Uygulamaları Geliştirme

İş zekası ürünleri ile çağrı merkezi platform veri tabanını entegre ederek, gerçek zamanlı, akıllı uygulamalar geliştirme hizmetleridir.