Procat iş ortaklığı ile teknoloji altyapısını yenileyen Ets Tur Çağrı Merkezi, verimliliğini maksimum oranda artırdı.

Sunset, Procat desteği ile müşteri ilişkileri datasını güncelledi.

Endüstri: Turizm

Hedef: Sunulacak ININ çözümleri ile Etstur’a maliyetlerini düşürme, çağrı merkezi iletişim süreçlerinde esneklik sağlama ve verimliliği artırma. Güncel gelişmeler doğrultusunda teknoloji altyapısını her zaman en gelişmiş düzeyde tutma ve Etstur Çağrı Merkezi’nin turizm sektöründe örnek gösterilecek bir altyapıya sahip olmasını sağlamak.

Çözüm: ETS Tur çağrı merkezinde kullanılmakta olan dijital santrali IP tabanlı santral ile değiştirme ve bu noktada ININ çözümlerini kullanma.

Sonuç: Türkiye’nin lider tur operatörü Etstur’un çağrı merkezinin teknoloji altyapısı, 2008 yılından bu yana devam eden üç aşamalı proje ile Procat tarafından yenilendi. Santral kurulumundan IVR uygulamalarına kadar pek çok yeni uygulamayı kapsayan proje sayesinde Etstur Çağrı Merkezi’nin verimliliği maksimum oranda artırıldı.


Endüstri: Turizm – Restoran

Hedef: Chaîne des Rôtisseurs üyesi olan Sunset Grill’in, seçkin konuklarının kayıtlı olduğu veri tabanını değişen kanunlar çerçevesinde güncelleme, zenginleştirme ve restoranın sunduğu yenilikler hakkında konuklarını bilgilendirme.

Çözüm: 5 Kasım 2014 Tarihli Resmi Gazete’de yayınlanan 6563 sayılı ELEKTRONİK TİCARETİN DÜZENLENMESİ KANUNU çerçevesinde veri tabanında kayıtlı bulunan kontaklardan izinli pazarlama faaliyetler için gerekli olan onay alınması, datanın zenginleştirilerek, müşteri ilişkileri alanında optimum faydayı sağlayacak şekilde güncellenmesi.

Sonuç: Yaklaşık bir buçuk ay kadar süren çalışmada veri tabanının tamamı taranmış, kontak kişilere ulaşılmış ve gerekli güncellemeler, bildirimler yapılmıştır. Bu aktivitenin dahilinde 5 Kasım 2014 Tarihli Resmi Gazete’de yayınlanan 6563 sayılı ELEKTRONİK TİCARETİN DÜZENLENMESİ KANUNU çerçevesinde veri tabanında kayıtlı bulunan kontaklardan izinli pazarlama faaliyetler için gerekli olan onay alınmıştır. İzinli iletişim kanalları, maksimum verimlik için kontağın tercihlerine göre telefon, e-mail, MMS veya posta aracılığı ile olmaz üzere kategorize edilmiştir. Yapılan çalışmada Sunset’in konuklarına, bu iletişim kanallarından bir ya da birden fazlasını seçme olanağı sunulmuştur.