Turkcell Global Bilgi, Turkcell abonelerinin konuşmalarını anlıyor.

Vodafone’da saniyeler içinde kimlik doğrulaması

Endüstri: Telekomünikasyon

Hedef: Turkcell Global Bilgi, Turkcell hazır kart kullanıcılarının TL yükleme işlemlerini daha hızlı bir şekilde yapacak yenilikçi yöntemleri hayata geçirdi. Yaklaşık 20 milyon hazır kart abonesinin işlemlerinin daha pratik bir hale getirilmesiyle operasyonel verimliliğin ve müşteri memnuniyetinin artması hedeflendi.

Çözüm: Turkcell Global Bilgi ile sesli hizmet sistemlerinde dünya lideri Nuance Communicaitons’ın çözüm ortağı olan Speechouse tarafından uygulamaya alınan sistemle, çağrı merkezi müşteri temsilcilerinin daha kompleks konularla ilgilenmelerine ve müşterilerine daha etkin hizmet verebilmelerine imkan sağlandı.

Sonuç: Turkcell Global Bilgi’nin Speechouse ile birlikte geliştirdiği “Konuşma Tanıma Sesli Yanıt Sistemi”, sesli işlemlerin ilk defa ödeme hizmetlerinde kullanılmasını sağlıyor. Bu sistem sayesinde 8035’i arayan Turkcell aboneleri, müşteri temsilcisine bağlanmadan TL yükleyebiliyor.


Endüstri: Telekomünikasyon

Hedef: Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak işlemlerini gerçekleştirmek isteyen müşterilerin, en hızlı ve güvenli şekilde tanımlanmasını ve işlemlerini gerçekleştirmesini sağlamak.

Çözüm:  Biyometrik ses analiziyle, müşterileri sesinden tanıyarak, doğum yeri, doğum tarihi, anne-baba adı gibi gibi kişisel bilgilerin paylaşmalarına gerek kalmadan işlemlerini yapabilmesini sağlayan Vodafone Sesli İmza projesi hayata geçirildi.

Sonuç: Çok daha kısa sürede kimlik doğrulaması ile işlemlerin çok daha güvenli bir şekilde yapılması sağlandı. Çağrı sürelerinin kısalmasına bağlı olarak, müşteri temsilcilerinin performansı ve müşteri memnuniyet oranı arttı.