Call Center Hotel’e taşınan Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri, Tele Satış Çağrı Merkezi yatırım maliyetlerini ortadan kaldırdı.

Sigortam.net, Procat’in Teknoloji Çözümleri İle Verimliliğini Artırıyor.

CCH,  Zurich Sigorta‘nın çağrı merkezi operasyonunu güncelleyerek başarı hikayelerine bir yenisini daha ekledi.

Endüstri: Sigortacılık

Hedef: Zurich Sigorta çağrı merkezi operasyonunu baştan aşağı yenilemek

Çözüm: Çağrı merkezi altyapısına CCH’ın sunduğu bulut teknolojisinin entegre edilmedi. Interaction Client yazılımının sisteme entegre edilmesi ile tüm çağrıların ekrandan yönetilebilir hale getirilmesi. Zurich Sigorta’nın ofis santrali ile çağrı merkezinin, VOIP tabanlı entegrasyonla birbirine bağlanması.

Sonuç: Yenilenen teknolojiyle müşteri hizmetleri çalışanları eski teknoloji masa telefonlarından kurtuldular. Tüm çağrılar Interaction Client yazılımı ile ekrandan yönetilir hale geldi. Zurich Sigorta’nın ofis santrali ile çağrı merkezinin, VOIP tabanlı entegrasyonla birbirine bağlanması, projenin en önemli artılarından biri oldu. Çağrı merkezi çalışanları tek bir yazılım üzerinden tüm çağrı trafiğini kontrol edebilir hale geldiler. Gelen çağrıların içerideki bir başka departmana anında ve tek tuşla aktarılması sağlandı. Ayrıca proje kapsamında  IVR gözden geçirildi. Çalışma saatlerine göre ayarlanabilen IVR profiliyle, IVR ağacı çok daha dinamik ve self servis bir yapıya kavuşmuş oldu.

Endüstri: Sağlık Hizmetleri

Hedef: Bütünleşik mobil sağlık çözümleri sunan Acıbadem Mobil Sağlık Hizmetleri’nin tele satış çağrı merkezi ihtiyaçlarını, yatırım maliyeti olmadan, esnek ve hızlı bir süreçle yanıtlamak.

Çözüm: Büyümesini sürdüren tele satış ekibinin güncel teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği A’dan Z’ye tüm olanaklardan anında ve kesintisiz olarak faydalanabilme imkânını sunmak. Acıbadem Mobil’in tele satış çağrı merkezi yatırım maliyetlerini minimize ederken, verimlilik ve esnekliği maksimize etmek.

Sonuç: Acıbadem Mobil, kendi bünyesindeki binada hizmet vermekte olan tele satış çağrı merkezi ekibini başarılı bir süreç yönetimiyle Call Center Hotel’e taşıdı. Firma, asıl önceliği olan sağlık hizmetlerinin devamlılığına ve kalitesine odaklanırken, Call Center Hotel’de görev yapan ekip 15 kişiden 50 kişiye çıktı.

Endüstri: Sigortacılık

Hedef: Online, mobil ve telefon üzerinden sigorta karşılaştırma ve satışı alanında Türkiye’nin ilk ve en geniş platformu olan Sigortam.net, müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak ve çağrı merkezi bünyesindeki teknoloji ihtiyaçlarını karşılamak.

Çözüm: Sigortam.net, gerçek zamanlı raporlama, tek merkezden tüm iletişim platformlarının yönetimi, anlık müşteri bilgilendirme aramaları, yenileme hatırlatmaları için otomatik dış arama gerçekleştirilmesi, gelen aramalarda portföye sahip olan temsilciye doğru bilgiler ile aktarım için Procat’in sunduğu sesli yanıt sistemi ve CTI yapısının tedarik edilmesi.

Sonuç: Online, mobil ve telefon üzerinden sigorta karşılaştırması ve satışı alanında hizmet veren sigortam.net, çağrı merkezindeki tüm teknoloji çözümlerini Procat’ten sağlayarak müşteri hizmetlerini yürütüyor.