Procat’ten MPS-LH Derneğine ve hastalarının iyileşme süreçlerine katkı

Kerem Çağrı Merkezi, Call Center Hotel İzmir lokasyonunda konaklıyor.

Darüşşafaka Cemiyetinin Bağış Projelerinde İletişim Desteği  Procat’den

Endüstri: Sosyal Yardımlaşma Derneği

Procat, başlattığı kurumsal sosyal sorumluluk projesiyle, Mukopolisakkaridoz (MPS) ve benzeri Lizozomal Depo Hastalıkları Derneği aracılığıyla MPS hastalarının iyileşme süreçlerine teknik destekte bulunuyor.

MPS ve Benzeri Lizozomal Depo Hastalıkları ile ilgili kişilerin ekonomik, sosyal, kültürel, hukuki, mesleki ve eğitim hakları konularında yol göstermeyi, bu konudaki bilgilerini geliştirmeyi ve toplumda daha kaliteli yaşam koşullarına erişebilmelerini sağlamayı amaçlayan derneğin misyonunu gerçekleştirmesi için Procat, ZOHO web ara yüzü bulunan sistemi kullanarak, MPS hastalarını aylık olarak takip ediyor. Üç aylık aralıklarla ZOHO sisteminden elde ettiği verileri derneğin destek arayışlarında kullanabileceği bir sunum haline getiriyor.

Kurumsal sosyal sorumluluk anlayışıyla, imkanları doğrultusunda derneklerin yanında olan Procat,  gerçekleştirilen proje ile MPS-LH derneğine üye olan hastaların durumlarından devamlı olarak haberdar olabilmeleri, hasta ve hasta yakınlarının imkanlarını iyileştirilebilmesi için üyeleriyle devamlı olarak iletişim kurmalarını sağlayacak teknik ekipman ve alt yapının temini desteği sunuyor. Yılda 2 defa bulut sisteminden hasta verilerinin alınarak MPS derneğinin sponsor ve tanıtımlarda kullanabilmesi için raporlama yapılması konusunda hizmet veren Procat,  derneğe sunum dosyası hazırlanması gibi konularda yardımcı oluyor.

Hedef: Kerem Çağrı Merkezi’nin bir çağrı merkezine dair duyduğu tüm ihtiyaçlara anında cevap vermek ve operasyonel verimliğini artırmak.

Sonuç: Kerem Çağrı Merkezi CEO’su Aylin Onsoy: “İşlerimizin ve müşterilerimizin kapasite ve çeşitliliğinin artması ile büyümemiz kaçınılmaz oldu. İstanbul’a alternatif bir yer arayışına girmiştim. İzmirliyim, bu sebeple İzmir’de bir yer açmak fikri çok cazipti. Buradaki Call Center Hotel’i görünce çok uygun bulduk ve İzmir’de büyümeye karar verdik. Burası hakikaten çok doğru bir karardı. Çok da güzel büyüdük, bazı önemli projelerimizi buraya kaydırdık. Tarkan Bey’in bilgi birikimi, deneyimi, alanında uzman personeli ile 7-24 hizmet anlayışı bizi etkiledi. Bu sebeple, Call Center Hotel’den hizmet almaktan çok memnunum. Mevcut durumda operasyonlarımızın yarısı burada. İzmir’deki bu yeni oluşumumuz ise 10 kişilik ufak bir ekip ile başladı, 1,5 yılda 10 kişiden 60 kişiye kadar çıktı.

Hedef: Procat olarak sosyal sorumluluk projesi kapsamında Darüşşafaka Cemiyeti iletişim faaliyetlerine iletişim desteği sağlamak.

Sonuç: Teknoloji giderlerini Procat’in üstlendiği “Olmasa da Olur” kamu spotu ile duyurulan Darrüşşafaka Derneği bağış kampanyasında, üç ay boyunca gelen bilgi ve bağış amaçlı çağrılar karşılanmıştır. Proje süresince çeşitli model ve miktarlarda bağış yapmak isteyen yardım severlere önceden belirlenen kurallar çerçevesinde yönlendirme ve danışmanlık hizmetleri verilmiştir.

 

CMC artan is hacmini Call Center Hotel’de karşılıyor

Anadolu Çağrı Merkezi, Procat desteği ile pazarda emin adımlarla yürüyor

Sinpaş GYO, iletişim datasını Procat desteğiyle güncelledi.

Endüstri: Çağrı Merkezi

Hedef: CMC’nin yüksek hacimli çağrı merkezi operasyonlarının artan hacmini, yatırım maliyeti olmadan esnek ve hızlı bir süreçle yanıtlamak. Çağrı merkezi pazarının önemli oyuncularından CMC’nin, teknolojik altyapı, süreç iyileştirme gibi alanlarda tek noktadan çözüm alarak ana işine odaklanmasını sağlamak.

Çözüm: CMC’nin mevcut iş süreçlerini analiz ederek öneriler geliştirmek ve en yeni teknolojileri en uygun şartlarda hızlı bir kurulum süreciyle hizmete sunmak. CMC’nin artan iş hacmine yüksek kaliteli ve verimliliği ön planda tutan bir anlayışla yanıt vermek.

Sonuç: CMC, başarılı bir süreç yönetimiyle 900 seat kapasitesini Call Center Hotel’e taşıdı. Aynı lokasyonda bulunan CMC ve Procat takımları çok daha verimli bir işbirliği ortamı yakaladı. CMC ana işine odaklanarak büyüme hedeflerini gerçekleştirdi.

Endüstri: Çağrı Merkezi

Hedef: Anadolu Çağrı Merkezi’ne fizibiliteden, danışmanlığa ve uygulamaya kadar tüm süreçlerde destek olmak. Pazara yeni giren firmaya, teknolojik altyapı, yönetim, süreç iyileştirme ve proje danışmanlığı gibi alanlarda hizmet sunarak Anadolu Çağrı Merkezi’nin ana işine odaklanmasını sağlamak.

Çözüm: Kuruluş aşamasında etkin bir şekilde rol alınarak Anadolu Çağrı Merkezi’ne, danışmanlık hizmetleri kapsamında anahtar teslim komple çözümler sunulması, Call Center Hotel uygulaması ile son teknolojilerle donatılmış bir çağrı merkezinin ihtiyaç duyabileceği A’dan Z’ye tüm imkânlardan anında faydalanabilme imkanı sağlanması ve firmanın yatırım maliyetlerinin minimize edilmesi.

Sonuç: Anadolu Çağrı Merkezi, Procat ve Call Center Hotel’den aldığı destek ile Eskişehir ve İstanbul olmak üzere iki farklı lokasyonda başarıyla hizmet vermeye başladı. Aldığı danışmanlık ve süreç yönetimi hizmetleri ile operasyonel verimliliğini artıran AÇM, fark yaratan özel projeler ile ana işine odaklanarak, hız ve esneklik gibi yetkinliklerle rekabet avantajı elde etti.

Endüstri: İnşaat

Hedef: Mevcut Sinpaş GYO datasını, izinli iletişim kanalları haline getirerek, kontağın tercihlerine göre telefon, e-mail, MMS veya posta aracılığı ile olmak üzere kategorize edilerek, gerçekleştirilen iletişim faaliyetlerinden maksimum verimlilik sağlanması.

Sonuç: Sinpaş GYO’dan mülk edinmiş veya satış ofislerine gelerek bilgi alan müşteri ve müşteri adaylarına dış aramalar yolu ile ulaşılmış  ve 6563 sayılı ELEKTRONİK TİCARETİN DÜZENLENMESİ KANUNU çerçevesinde izinli pazarlama faaliyetleri için gerekli olan onay alınmıştır. İzinli iletişim kanalları, maksimum verimlik için kontağın tercihlerine göre telefon, e-mail, MMS veya posta aracılığı ile olmaz üzere kategorize edilmiştir. Yapılan çalışmada Sinpaş mülk sahiplerine, bu iletişim kanallarından bir ya da birden fazlasını seçme olanağı sunulmuştur. Bu projede özellikle öne çıkan katma değerli hizmetlerimiz arasında, yapılan dış aramalarda mülk sahiplerinin diğer Sinpaş GYO projelerine olan ilgilerinden doğan satış fırsatları [lead generation] ilgili birimlere yönlendirilmiştir. Bu projenin akabinde Sinpaş GYO’nun gelen çağrı, dış aramalar ve Arı Leasing çağrılarının karşılandığı sürekli operasyonları başlatılmıştır.

Net Call Center, Procat desteği ile hızlı büyümesini sürdürüyor

Endüstri: Çağrı Merkezi

Hedef: Net Call Center’a fizibiliteden danışmanlık ve uygulamaya kadar tüm süreçlerde destek olmak. Ankara operasyonunu büyütmenin yanı sıra İstanbul lokasyonunda da faaliyete geçmek isteyen firmaya teknolojik altyapı ve proje danışmanlığı alanlarında hizmet sunarak Net Call Center’ın ana işine odaklanmasını sağlamak.

Çözüm: En yeni teknolojileri, en uygun şartlarda ve en hızlı kurulum süreciyle hizmete sunarak, Net Call Center’ın Ankara lokasyonunun teknolojik altyapısının yenilenmesi.

Sonuç:Net Call Center, Procat’ten aldığı destekle Ankara operasyonunun teknolojik altyapısını yeniledi ve koltuk kapasitesi 70’ten 360’a çıktı. Call Center Hotel uygulaması ile İstanbul’da da faaliyete geçen Net Call Center, kısa sürede 100 koltuk kapasitesine ulaştı.