“Vizyonumuz, sektörümüzün global oyuncusu olmaktır.” ST Dergileri | Ağustos 2018

Procat olarak, gerekli kriterleri yerine getirerek T.C. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından Türkiye’nin 883. Ar-Ge Merkezi olarak tescil edildik. Yerinde Ar-Ge sisteminin sunduğu avantajlardan yararlanarak mevcut ya­pımızı daha dinamik bir hale getirdik.

Procat’in Ar-Ge Merkezi Başvurusu Onaylandı. Fintechtime | Haziran 2018

Procat, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından Türkiye’nin 883. Ar-Ge merkezi olarak tescil edildi. Bakanlığa bağlı Bilim ve Teknoloji Genel Müdürlüğü’nde yapılan sunum sonrasında Procat’in yerinde Ar-Ge merkezi olma başvurusu onaylandı.

“Procat'den Paralimpik Sporuna Destek ” Haberler.com | Haziran 2018

Çağrı Merkezi sektörünün öncü kurumlarından Procat, 2018 yılında engelli çalışan sayısını imkanları ölçüsünde arttırmayı hedefliyor.

“Yurt Dışına Açılacağız” Capital | Haziran 2018

2017 yılında İngiltere’de ofis açan Procat, hizmet ihracatına odaklanıyor. Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı hayallerini, 3 yıl içinde Avrupa ve Birleşik Krallık’ta yeni şubeler açarak şirket gelirinde yurt dışı operasyonların payını yüzde 40-50’lere çıkarmak olarak açıklıyor.

“Procat'in DNA'sında teknoloji var ” Forbes | Nisan 2018

Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı, çağrı merkezleri sektöründe teknoloji ivmesini ve kurumsal performans yönetimi noktasında hayata geçirdikleri çalışmaları anlattı.

“2018 Hedefimiz Hizmet İhracatı” Telecom.tr | Mart 2018

“2018 yılında Procat olarak hizmet ihracatını hedefliyoruz. Bununla ilgili geçtiğimiz yıllarda gösterdiğimiz çabalar, meyvelerini vermeye başladı. Başta İngilizce, Almanca ve Arapça olmak üzere çoklu dilde, ülkemizden çağrı merkezi hizmeti vermeye başladık.”

map-of-europe_21-2999

Procat, Global oyuncu olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. IT Network | Mart 2018

2004 yılında yüksek verimlilik, kesintisiz destek, hızlı kurulum, deneyim konforu ve maliyet avantajından yararlanmak isteyen kuruluşların ilk tercih ettiği marka olmak amacıyla faaliyetlerine başlayan Procat, bugün sunduğu çözümler ve çağrı merkezi alanının en önemli oyuncularının başında gelmektedir.

Procat, İngiltere'deki Ofisiyle Avrupa'ya Açıldı Sondakika.com | Aralık 2017

Procat, Türkiye’de edindiği tecrübe ve uzmanlığını Birleşik Krallık’ta kurduğu Procat International ile Avrupa’ya taşıyacak. Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı, 2017 yılında İngiltere Londra‘da ilk yurt dışı ofislerinin açıldığını, önümüzdeki yıl Polonya ve Romanya ofisleri ile Procat’in 4 ülkede faaliyet gösteren uluslararası bir şirket haline geleceğini açıkladı.

Çağrı merkezi işini Avrupa'ya taşıyor Ekonomist | Aralık 2017

Gelişen teknoloji ile birlikte robotlar birçok alanda iş yaşantımıza da dahil olmuş durumda… İş yapış şeklimizi değiştiren, yeni teknolojiler kimi sektörlerde insan emeğinin yerini alsa da kimi sektörlerde ise insanların iş gücüne destek oluyor.

Yeni teknolojiler çağrı merkezi istihdamını nasıl etkileyecek? CNN Türk | Kasım 2017

Gelişen teknoloji ile birlikte robotlar birçok alanda iş yaşantımıza da dahil olmuş durumda… İş yapış şeklimizi değiştiren, yeni teknolojiler kimi sektörlerde insan emeğinin yerini alsa da kimi sektörlerde ise insanların iş gücüne destek oluyor.

Call Center Hotel, İzmir’de İkinci Çağrı Merkezi Otelini Açtı Turkinternet.com | Eylül 2017

Türkiye’de BPO – Business Process Outsourcing ile (iş süreçleri dış kaynak hizmetleri) sektörde başarılı adımlar atan Procat, hayata geçirdiği projeler ile adından sıkça söz ettiriyor. Son çeyrekte hedef büyüten firma, yurt dışı pazarlara odaklanarak iş hacmini büyütüyor.

Procat global projelerle büyümesini sürdürüyor IT Network | Eylül 2017

Türkiye’de BPO – Business Process Outsourcing ile (iş süreçleri dış kaynak hizmetleri) sektörde başarılı adımlar atan Procat, hayata geçirdiği projeler ile adından sıkça söz ettiriyor. Son çeyrekte hedef büyüten firma, yurt dışı pazarlara odaklanarak iş hacmini büyütüyor.

Mutlu çocuklar için Procat ve TOÇEV el ele verdi. Computerworld | Eylül 2017

Procat, TOÇEV iş birliği ile “Hayvan Sevgisi” temalı resim yarışması düzenledi. Hayvan sevgisi ve yaratıcılığı bir araya getiren yarışma için 20 TOÇEV’li öğrenci ilk etapta 20 binden fazla canlının yaşadığı akvaryum ve su altı hayvanat bahçesini ziyaret etti.

Robotlar, yakın gelecekte işimi elimden alacak mı? Telecomtr | Eylül 2017

Rutin işleri yapan operasyonlarda artık kurumlar yavaş yavaş robot kullanımına geçiyorlar. Yapay zekâ, işlerimizi daha efektif yapmamıza olanak sağlıyor. Artık turizm satışı, telekom satışı gibi operasyonlarda, satış sonrasındaki back office işlemleri mesai saatlerinden sonra çalışabilen robotlara bırakılıyor.

Procat ve Multinet Up'tan güçlü iş ortaklığı Sondakika.com | Ağustos 2017

‘Güvenilir iş ortağı’ mottosuyla çalıştığı şirketlere değer katan ProcatMultinet Up’a sunduğu inovatif çözümler ve oluşturdukları ortak sinerji sayesinde firmaya maksimum fayda sağladı. Dünyada ve  Türkiye’de, akıllı hizmet çözümlerini kurumsal harcamalar ve maaş dışı ödemeler alanında kullanan ilk şirket olan  Multinet  Up, engin ürün ve hizmet yelpazesi ile sektördeki liderliğini pekiştirmeye devam ediyor.

Doğuş Otomotiv, Değer ve İlgi Merkezi için Call Center Hotel'i seçti! Pharma Turkey | Ağustos 2017

Müşteri beklentilerinin farklılaşması, dijitalleşmenin artması ve teknolojik yenilikler ile birlikte artık hayatımızın yeni standartları bulunmakta. Kurumlar ise artık müşterilerinin ihtiyaç duydukları anlarda alabileceği her turlu hizmeti, tek noktadan vermeyi amaçlıyor. Müşterilerine beklentinin üzerinde yaratıcı hizmetler sunmayı kendine misyon edinen Doğuş Otomotiv, çağın getirdiği en yeni teknolojik çözümleri bünyesine entegre ederek müşteri hizmetleri kalitesini arttırmaya devam ediyor.

Capture

Çağrı Merkezleri Sektörü Yükselişe Geçiyor Platin | Ağustos 2017

Geçtiğimiz yıl ülkede yaşanan olumsuz gelişmeler çağrı merkezleri sektörünü de etkilemişti. Sektörde özellikle turizm ve ulaşım tarafında yüzde 30 oranında bir daralma yaşanmıştı. Ancak elde edilen son rakamlar bir yükselmenin başladığını ortaya koyuyor. 2016’da Sektörde 85 bin kişi istihdam edilirken 2017’de bu rakamın 92 bini bulması öngörülüyor…

WhatsApp Image 2017-07-13 at 10.45.58

Kurumsal 'çevreci' bakış git gide gelişiyor BT Haber | Temmuz 2017

Buram buram sıcak günlerden merhaba, Bu sıcakta deniz-kum-güneş üçlüsüne koşanlara da selam olsun, ama bir konuda onları uyarmak da borcumdur: Göz hastalıkları. Yeterince temizlenmemiş havuzlardan klimaya, güneşten kum ve toz kaçmasına dek birçok yaz tehlikesi gözlerde ciddi sorunlara yol açabiliyor. Acıbadem Altunizade Hastanesi Göz Hastalıkları Uzmanı Doç. Dr. Berna Özkan, gözlerimizde yaz dönemi risklerini ve bunlara karşı önlemleri paylaşmış…

OEVLX20

Hukuk sektörüne odaklanan Procat, avukatlık ofislerinin teknoloji partneri oldu
Global Tech Magazine | Temmuz 2017

Hukuk bürolarının hayatını kolaylaştırmak için tahsilat, ödeme ve otomasyonu tek platformda birleştiren Procat, yeni çözümü “Tahsilat Otomasyon Aracı” ile avukatlık ofislerinin iş süreçlerini kısaltmaya odaklandı. Bu konu ile ilgili pazarın ihtiyaçlarını, önem verilen noktaları, yeni trendleri ve dijital dönüşümün fırsatlarını Procat Genel Müdür Yardımcısı Yıldırım Duyargil…

20170607_163031-min

Procat Uluslararası Operasyonunu Güçlendiriyor Hürriyet İK | Haziran 2017

Philip Moran, Procat bünyesinde Uluslararası İş Geliştirme Direktörü olarak atandı. Philip Moran – Procat Uluslararası İş Geliştirme Direktörü: İskoçya’da Paisley Üniversitesi’nde Ekonomi ve Pazarlama eğitimi gördü. Çağrı merkezi, telekom, ve müşteri deneyimi gibi alanlarda 20 yılın üzerinde tecrübesi bulunuyor.

24-hours-service-logos-collection

Çağrı merkezi değil, 360 derece kapsamlı "Bağlantı noktası" BT Haber | Mayıs 2017

Çağrı merkezi sektörü, bireylerin beklentileri ile tepeden tırnağa değişiyor. Bu konuda dış kaynak hizmet alan şirketlerin farkındalığının gelişmesi ise işin kalitesi ve insan kaynağının istikrarı açısından çok önemli. 

Procat 2017 Yılında BPO Projelerine Odaklanıyor Call Center Magazine | Mayıs 2017

‘Dijital’ kelimesinin önemi son zamanlarda hayatımızda ciddi anlamda arttı. Yıllardır multimedia hizmetleri veriyoruz. Fakat müşterinin beklentisinin bunun çok ötesinde olduğunu görerek, yeni mesajlaşma platformlarını birer duvar olmaktan çıkartarak yaşayan kanallar haline getirebildik.

Mobile-phone-background-design_3

Halden anlayan dijital teknolojiler çağrı merkezlerini hızla kuşatıyor IT Network | Mart 2017

Bilindiği gibi çağrı merkezleri müşteri iletişiminde kilit nokta. Buradaki bir çalışanın hatası ise markaların imajına olumsuz bir etki yapabiliyor. Chatbot’lar ise olası problemi çözmek için devrede olacak ve insan hatasını en az indirecek; tüm sorulara akıllı bir şekilde yanıt vererek marka imajına ve müşteri memnuniyetine katkı sağlayacak.”

Çağrı merkezleri daha çok "konuşacak" Para Dergisi | Mart 2017

Çağrı merkezleriyle bir şekilde yolu kesişmeyen yoktur. Kimimiz şikayetçiyizdir, kimimiz ise memnun. Son 10-15 yılda hayatımızdaki yerleri giderek artıyor. Teknolojideki gelişmelerden payına düşeni alan bir sektör olan çağrı merkezlerinin dönüşümüne katkı sağlayarak onları gelecek on yılda rakipsiz şirketler haline getirecek yenilikler yolda. Son kullanıcıların hayatında son 10 yılda yaşanan dijital dönüşüm, kurumlar tarafında özellikle çağrı merkezlerinde yaşanmaya başlamış durumda.

Chatbot nedir? Call Center Life | Mart 2017

Bundan 10 yıl kadar önce iPhone’un hayatımıza girmesi ile birlikte, dokunmatik ekranlı telefonlar ile bankacılık işlemleri yapmaya, birbirimize mesajlaşma araçları üzerinden GSM data hatları kullanarak fotoğraf/video göndermeye, lokasyon göndermeye başlamıştık.

Çağrı merkezi sektöründe dijital dönüşüm başladı mı? Computerworld | Şubat 2017

Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı, “Yapay zeka ve öğrenebilen makineler çağrı merkezi sektöründe çığır açacak. Sektörde dijital dönüşüme kendini hazırlayan firmalar büyüyecek”dedi.

150x150xexpertise-icon1.png.pagespeed.ic.tdPg7faQ-S

Tarkan Ersubaşı: “Çağrı merkezlerinde yapay zeka çığır açacak” CX Club| Şubat 2017

Yapay zeka ve öğrenebilen makinelerin çağrı merkezleri alanında çığır açacak yeniliklerin başında geldiğini kaydeden Procat, Call Center Hotel ve Speechouse’un CEO’su Tarkan Ersubaşı; “Yakında görüşme esnasında telefondaki müşteri temsilcisine yaşadığınız sorunun fotoğrafını, konumunuzu göndermek mümkün olacak. Sesli çağrılar güvenlik gerektiren adımlarda yüz yüze görüşmeye dönüşebilecek. Chatbotlar sizinle konuşmaya devam edecek” dedi.

multinet

Yeni Nesil Finansal Teknoloji Şirketi: MULTİNET ICT Medya | Aralık 2016

Çağrı Merkezi Sohbetleri bölümümüzde bu ay, ‘yemek kartı’ ile faaliyete başlayan bugünse ‘yeni nesil teknoloji şirketi’ne dönüşen Multinet’in Operasyon ve Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Demirhan Şener ve Procat Genel Müdürü Tarkan Ersubaşı ile konuştuk.

img_4990-min

Rekabette Fark Yaratmak İçin Çağrı Merkezlerinden Terzi İşi Çözümler
BT Haber | Kasım 2016

Türkiye’deki bilişim sektörünün önde gelen oyuncularını bir araya getiren Bilişim Zirvesi’nde konuşan Comdata Türkiye Genel Müdürü Bahadır Pekkan ve Procat ve Call Center Hotel CEO’su Tarkan Ersubaşı, ülkemizdeki genç nüfus ve gelişen teknolojiye dikkat çekerek, çağrı merkezi sektöründe sürdürülebilir başarının bu genç nüfusun isteklerini karşılayarak ve müşteri sadakati yaratarak mümkün olacağını söyledi.

shutterstock_276496703-min

Tarkan Ersubaşı: "Tüketicilere kolaylık sağlamak ön planda." BT Haber | Kasım 2016

“Makinelerin akıllanması, nesnelerin öğrenebilir hale gelmesinin de önünü açtı. Biz çağrı merkezleri olarak insana dokunan en yakın noktada bulunuyoruz. Müşterimizden aldığımız bilgi ve yansımaların doğru şekilde analiz edilmesiyle işimize ve doğal olarak müşterilerimize değer katmaya odaklı çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Öte yandan tüm bu gelişmeler ışığında müşteri hizmetleri başlığı da yön değiştiriyor, sosyal medya ile entegre komple çağrı merkezi yapısına doğru bir eğilim söz konusu…”

_mg_5814

Procat Yurt Dışında Merkez Açacak Hürriyet | Kasım 2016

Procat ve kardeş şirketleri Call Center Hotel’in, İzmir ve İstanbul lokasyonlarında istihdam edilmiş 500’ün üzerinde çalışanı var. 2017 yılında yurt içinde açmayı planladıkları yeni lokasyonla birlikte çalışan sayılarını hızla artıracaklarını söyleyen Procat Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erdem Emiroğlu, “2017 yılında, biri yurt dışında, bir diğeri de şu anda İzmir lokasyonumuza ek olmak üzere toplamda iki lokasyonda hizmet vermeye başlayacağız. Üniversite mezunu veya öğrencisi, akıcı derecede İngilizce, Almanca veya Arapça bilen kişileri bünyemize katacağız.” diyor.

img_4686_edited

Çağrı Merkezi Sektörü Vites Değiştiriyor - ICT Media | Kasım 2016

Çağrı Merkezi Sohbetleri bölümümüzde bu sayıda Comdata Türkiye Genel Müdürü Bahadır Pekkan ve Procat Genel Müdürü Tarkan Ersubaşı ile Türkiye’deki ve Avrupa’daki çağrı merkezi sektörünün durumunu, Türkiye’de sektörün büyümesi için atılması gereken adımları ve 23 ilde kurulacak çağrı merkezleri için teşvikleri konuştuk.

Teknoloji, eşitliği sağlar - BT Haber | Kasım 2016

Haftaya örnek olmasını dilediğim bir haberle başlıyorum. Procat, sosyal sorumluluk projesi olarak, TİDER’in 38. Vodafone İstanbul Maratonu kapsamında katıldığı “Adım Adım – İyilik Peşinde Koş” hareketine destek olmuş. İsraf, yoksulluk ve işsizlik ile mücadele için TİDER’in yanında yer alacak olan şirket, ülke genelinde açılacak yeni “Destek Marketler” ve Destek İK Platformu için kaynak da yaratacak.

Procat, TİDER ile birlikte “Adım Adım İyilik Peşinde” koşacak - BT Günlüğü | Kasım 2016

Procat, sosyal sorumluluk projesi olarak, TİDER’in İstanbul Maratonu kapsamında katıldığı “Adım Adım – İyilik Peşinde Koş” hareketine destek oldu. İsraf, yoksulluk ve işsizlik ile mücadele için TİDER’in yanında yer alacak olan kurum, ülke genelinde açılacak olan yeni “Destek Marketler” için kaynak yaratacak.

Call Center Hotel ve Arvato Telekomünikasyon iş birliği - Computerworld - Kasım 2016

Procat’in kardeş şirketi Call Center Hotel (CCH), Arvato Telekomünikasyon ile iş zekâsından iş gücü planlamasına ve lokasyon sağlama hizmetlerine kadar geniş bir perspektifte iş birliğine gitti. İki firma arasında gerçekleştirilen iş ortaklığı çerçevesinde Arvato’nun raporlama ihtiyaçları, iş zekâsı ortamına taşınarak, otomasyon ve sıfır hatalı rapor üretimi sağlandı.

marka-min_crop

“Procat, Markafoni çağrı merkezi operasyonlarını üstlendi." Techinside - Ekim 2016

Uçtan uca anahtar teslim çağrı merkezi teknolojileri hizmetleri sunan Procat, Türkiye’nin ilk özel alışveriş sitesi mottosuyla faaliyetlerini sürdüren Markafoni’nin çağrı merkezi operasyonlarını üstlendi. İki şirket arasında gerçekleştirilen iş birliği sonucunda Markafoni Grub’a bağlı Markafoni.com, Zizigo ve Misspera’nın çağrı merkezi operasyonları Procat tarafından yürütülmeye başladı.

img_4626_edited-min-min

"Çağrı merkezleri tam kapsamlı iletişim merkezleri oluyor" Techinside | Ekim 2016

Çağrı merkezleri uzun yıllar boyunca Türkiye’de sadece teknik destek ekibi olarak anlaşıldı. Oysa günümüzde başta fintech, bankacılık, telekom ve zincir perakende olmak üzere bir çok alanda çağrı merkezleri çok kanallı satış, pazarlama ve tahsilat çözümleriyle tam kapsamlı iletişim merkezleri oldu…

20160604_0113-edit-2

“Çağrı merkezleri ekonomiye desteğe devam ediyor” Telecom.tr | Eylül 2016

Çok hızlı bir gelişim eğrisi gösteren ve Türkiye’nin lokomotif sektörleri arasına girmeyi başaran çağrı merkezi sektörü yabancı yatırımcıların da dikkatini çekmeyi başardı. Çağrı merkezleri sektörü ülkemizin en genç ve dinamik sektörlerinden biri olarak gösterilebilir…

capture

Procat, MPS-lh DERNEĞİ ile yürüttüğü projeyle, Türkiye’de az bilinen MPS-lh hastalarının iyileşme süreçlerine katkı sağlıyor. - ICT Media | Eylül 2016

Çağrı Merkezi Sohbetleri bölümümüzde bu ay PROCAT Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erdem Emiroğlu, MPS-lh (Mukopolisakkaridoz ve Benzeri Lizozomal Depo Hastalıkları) Derneği Başkanı Muteber Eroğlu ile…

“Sosyal medyayı duvar olmaktan çıkardık.” Computerworld - Eylül 2016

Çağrı merkezleri son yıllarda Türkiye’de önemli yol katedilen alanlardan biri. Yeni nesil çağrı merkezlerinde sosyal medyanın da öneminde dikkat çeken Procat Genel Müdür Yardımcısı Yıldırım Duyargil, “İster üç kişilik ister üç bin kişilik organizasyon olun müşteri ile iletişim kanallarının açık kalması önemli” diyor.

volkan_gul

Pronet Tahsilat Müdürü Volkan Gül: "Aboneleri ihtiyaçlarına ve zamana göre yönetebildiğimiz daha profesyonel bir süreç yazalım istedik. İşte bu noktada yolumuza Procat ile devam etmeye karar verdik." ICT Media | Ağustos 2016

Çağrı Merkezi Sohbetleri bölümümüzde bu ay, Pronet Tahsilat Müdürü Volkan Gül, Procat Genel Müdür Yardımcısı Yıldırım Duyargil ve Procat Ürün ve Hizmetler Yöneticisi Engin Bıçakçı ile konuştuk.

Tarkan Ersubaşı: “İlk yarıdaki büyümemiz, 2017'ye de yansıyacak" Platin | Ağustos 2016

Çağrı Merkezleri Derneği’nin açıklamalarına göre ülkemizde çağrı merkezi sektörü, 80 binin üzerinde kişiye istihdam sağlayan ve 1,6 milyar doların üzerinde bir pazar büyüklüğüne sahip devasa bir sektör olmuş durumda. Büyüme, hem cirosal anlamda hem de istihdam anlamında çift haneleri rakamlarla devam ediyor. Buna karşın, pazarda ciddi bir konsolidasyon beklentisi söz konusu…

te_kçm_bh_procat

Aylin Onsoy: “Call Center Hotel, bize gereken tüm altyapıyı sundu.” ICT Media | Temmuz 2016

Mesleğim Avukatlık. 23 yıllık meslek hayatımın 16 yılı avukat olarak işe başladığım Yapı Kredi  bankasında profesyonel olarak geçti. Bu süre içinde iki yıl Bankalar Birliği Bireysel Krediler Tüketici Şikâyet Hakem Heyeti Başkanlığı yaptım.

Tarkan Ersubaşı: “Çağrı merkezleri geleceğin kilit sektörlerinden biri olacak”
Business Life | Temmuz 2016

Yabancı markaların Türkiye’deki çağrı merkezi sektörüyle ilgilendiğini ve bunun da genel bir hareketlenmeye neden olduğunu belirten Tarkan Ersubaşı, sektörü geleceğin kilit alanlarında biri olarak gördüğünü ifade etti…

"Markafoni neden Procat'i tercih etti?" ICT Media | Haziran 2016

Çağrı Merkezi Sohbetlerinde bu ay Markafoni İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Seda Kayrak Kızıltan, Markafoni Müşteri Analitiği Direktörü Mustafa Kösetürk, Procat Genel Müdürü Tarkan Ersubaşı ve Procat Operasyonlar Direktörü Erdem Emiroğlu ile bir araya geldik.

Image of handshaking of business partners

"Procat, Verint’in stratejik partneri oldu" Call Center Life | Mayıs 2016

Procat, ürün yelpazesini geliştirerek çağrı merkezi alanında sunduğu bütünleşik çözümleri geliştirmeye devam ediyor. Çağrı merkezi dünyasında hızla yükselen ve kurduğu iş ortaklıklarıyla sektörün en yenilikçi firmalarından biri olmayı başaran Procat, operasyonel iş süreci otomasyon çözümleri alanında dünya lideri Verint Systems Inc. ile iş ortağı olduğunu duyurdu. Bu ortaklık sayesinde Procat, Verint’in ses kayıt, kalite yönetimi, konuşma analizi, müşteri analizi…

meşkure bilgin

"Procat ile dirsek dirseğe çalışıyoruz." Sinpaş Operasyonlar Yöneticisi - Meşkure BİLGİN - ICT Media | Mayıs 2016

Şirket olarak amacımız her daim müşteri memnuniyeti, kaliteli hizmet anlayışı olduğu için tek kontakla hızlı, kaliteli ve etkin iletişimle müşteriye olabildiğince mutlu deneyimler yaşatmak istedik…

Procat ve Verint’ten Uçtan Uca Kaliteyi ve Verimliliği Artıran Yeni Çözümler - IT Network Nisan 2016

Hizmet kalitesi çıtasını yükselten Procat, stratejik iş ortakları arasına bir yenisini daha ekledi. Yenilikçi çağrı merkezi çözümleri sunan firma, kurumsal iş süreci otomasyonu alanında dünya lideri Verint’in stratejik partneri oldu. Kurulduğu 2004 yılından bu yana, yaptığı atılımlarla yeni teknolojileri bünyesine katan Procat, ürün yelpazesini geliştirerek çağrı merkezi alanında sunduğu bütünleşik çözümleri geliştirmeye devam ediyor…

ü

“Günümüzde pazarlama artık ‘ilişki’ oldu.” - ICT Media Nisan 2016

Bu sayıda, Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi Müdürü Mustafa Şehirli ile bir araya geldik ve Doğuş Otomotiv’in çağrı merkezi işine girişini konuştuk. Call Center Hotel CEO’su Tarkan Ersubaşı ise Doğuş Otomotiv’in Türkiye’de çağrı merkezi sektörüne kazandırdığı farklı konsept hakkında değerlendirmelerini bizlerle paylaştı…

Çağrı Merkezinde İnovatif Bir Model - Turkish Time Nisan 2016

Procat, çağrı merkezi işi için gereken altyapıyı, binasından sandalyesine varıncaya değin kurup firmalara kiralıyor. Procat, çağrı merkezi sektörünün inovatif şirketlerinden biri. Daha çok “Call Center Hotel” işiyle tanınıyorlar. İnovasyonları da, bu üründen kaynaklanıyor. Kısaca özetleyecek olursak…

Çağrı Kralı - Doğuş Haber 17 Mart 2016

SON yıllarda, ‘istihdam yoğun’ bir sektör olarak adını duyduğumuz Call Center (Çağrı merkezi) işinde ilginç modeller ortaya çıkıyor. Bilgisayar Mühendisi Tarkan Ersubaşı’nın 2009’da ‘Ayamama Deresi’nin taşması sonucu bazı büyük şirketlerin kendi çağrı merkezlerinin devre dışı kalması üzerine geliştirdiği iş modeli büyüdü ve ‘Call Center hotel’ olarak markalaştı ve 2000 kişilik istihdama ulaştı…

İzmirli Tarkan Ersubaşı, 'Call Center Hotel' isimli şirketiyle banka, sigorta, telekom, perakende şirketlerine 'çağrı merkezi otelciliği' yapıyor - Haber Ekspres Mart 2016

Bu yıl 30 milyon lira ciro bekleyen Ersubaşı’nın ‘yap-devret-işlet’ diye özetlediği sistem, Ayamama Deresi’nin taşması sonucu kuruldu. Son yıllarda, ‘istihdam yoğıın’ bir sektör olarak adını duyduğumuz Call Center (Çağrı merkezi) işinde ilginç modeller ortaya çıkıyor. Bilgisayar Mühendisi Tarkan Ersubaşı’nın 2009’da…

Procat ve Verint’ten Uçtan Uca Kaliteyi ve Verimliliği Artıran Yeni Çözümler - Biltek Mart 2016

Hizmet kalitesi çıtasını yükselten Procat, stratejik iş ortakları arasına bir yenisini daha ekledi. Yenilikçi çağrı merkezi çözümleri sunan firma, kurumsal iş süreci otomasyonu alanında dünya lideri Verint’in stratejik  partneri oldu. Kurulduğu 2004 yılından bu yana, yaptığı atılımlarla yeni teknolojileri bünyesine katan Procat, ürün yelpazesini geliştirerek çağrı merkezi alanında sunduğu bütünleşik çözümleri geliştirmeye devam

‘Çağrı’ Kralı - Hürriyet 14 Mart 2016

İzmirli Tarkan Ersubaşı, ‘Call Center Hotel’ isimli şirketiyle banka, sigorta, telekom, perakende şirketlerine ‘çağrı merkezi otelciliği’ yapıyor. Bu yıl 30 milyon lira ciro bekleyen Ersubaşı’nın ‘yap-devret-işlet’ diye özetlediği sistemde yaklaşık 2 bin kişilik istihdam oluştu.

Tarkan Ersubaşı: "Birlikte çalışma kültürü gelişmeli" BT haber - Ocak 2016

2015 yılı, tüm dünyada ve Türkiye’de olumsuz piyasa koşulları nedeniyle yeni yatırım kararlarının ‘daha yavaş’ alındığı bir yıl olurken, şirketler ve kurumlar 2016 yılı için hazırlıklarına erken başladı. “Çağrı merkezi sektörü 2000 yılından 2015’e kadar bireysel sermaye ile gelişen bir sektör oldu. Yeni şirketler kuruldu, bunlar arasında istihdam bakımından 50, 100 kişi ile başlayıp 1000’lere çıkanlar oldu.” açıklamasını yapan Procat CEO’su Tarkan Ersubaşı, şöyle devam ediyor: “Çağrı merkezlerinin bireysel sermaye ile yönetilmesi zordur…

Kadınlar Ağırlıkta - Para Dergisi Aralık 2015

Çağrı merkezi sektörü hızla büyüyen ve Türk ekonomisine önemli destek veren alanlardan bir tanesi. “Call Center Hotel olarak 2015 yılında çok önemli projeler aldık ve almaya da devam ediyoruz” diyen Procat ve Cali Çenter Hotel CEO’su Tarkan Ersubaşı, 2015 sonuna kadar yaklaşık 100 personel daha istihdam edeceklerini, 2016 sonuna kadar ilave 150-200 personel alımı daha planladıklarını söylüyor.

Tarkan Ersubaşı: "Projelerimize deneyimimiz ile yön veriyoruz" - IT Network Aralık 2015

Bugün sektörünün önemli oyuncularından olan Procat’in sunduğu çözüm ve hizmetler nelerdir?

Güvenilir bir iş ortağı ile çalışmanın verdiği konfor ve maliyet avantajından faydalanmak isteyen kuruluşların tercihi olan Procat, 2004 yılında kuruldu. Firmamız, A’dan Zye anahtar teslim çağrı merkezi kurulumu, çağrı merkezlerine özel uygulama geliştirme, raporlama ve kalite değerlendirme başlıkları altında hizmetler sunmakta.

Procat, İş Zekası İnovasyon Konferansında - Telekom Dergisi Haziran 2016

Türkiye Çağrı Merkezi ve müşteri iletişim teknolojilerinde uzman olan Procat, iş Zekası Inovasyon Konferansı’na farklı sektörlerdeki kurumlara, tek ekranda operasyonel verilerini görselleştirerek zaman kazandıran, verilerin detayına inerek gidişatı ön görmelerini sağlayan, raporlama, istatistiksel izleme ve alarm hizmetleri sunan iDashboards’un Türkiye’deki tek yetkilisi ve Gold Partner’ı olarak katıldı.

Türkiye Finans operasyonel verimliliği, Procat ve Speechouse ile en üst düzeyde - Telecom.tr Haziran 2015

Procat ve gelişmiş ses teknolojileri hizmeti sunan Speechouse, Türkiye Finans Müşteri İletişim Merkezi’nin çağrı merkezi altyapısını tamamen yenileyerek müşterilerin daha hızlı hizmet almalarını ve müşteri deneyimini en üst seviyeye çıkarmayı başardı

Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi Önce Kalite Anlayışıyla İş Ortağı Olarak CCH'yi Seçti - Kobicell Mayıs 2015

Tüm markalarının çağrı ve müşteri hizmetlerini Değer ve İlgi Merkezi altında toplayan Doğuş Otomotiv, sürdürülebilir kalite ve hizmet anlayışı ile faaliyet gösteren CCH’yi iş ortağı olarak seçti.

Çağrı Merkezlerinin Gelişim Süreci Durmayacak - BT Haber Nisan 2015

Markalar ve müşteriler arasındaki etkileşim devam ettiği sürece çağrı merkezlerinin gelişim süreci durmayacaktır. Ancak sektörde yaşanan fiyat ve maliyet baskısı nedeni ile Türkiye Çağrı merkezi sektörü 2010-2011 yılında yaşanan hızlı büyümeye oranla son yıllarda büyüme hızını kesti.

Sigortacıya terzi usulü çağrı merkezi çözümü - Akıllı Yaşam Şubat 2015

İsteyene anahtar teslim çağrı merkezi kuruyor, isteyeni 2 bin koltuklu otel’de konaklatıyorlar. Dünyanın en gelişmiş ses tanıma teknolojisiyle çağrı merkezlerinde aecen süreleri minimuma indiriyorlar…

Call Center Hotel, insan kaynakları ve kalite değerlendirme hizmetleri de vermeye başladı - Telepati Şubat 2015

Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli olarak; çağrı merkezi şirketlerinin. faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebilecekleri bir platform yaratan Cali Center Hotel (CCH), iş ortaklarına insan kaynakları ve kalite değerlendirme hizmetleri de vermeye başladı.

Call Center Hotel, İnsan Kaynakları ve Kalite Değerlendirme Hizmetleri de Vermeye Başladı - CC life Ocak 2015

Çağrı merkezi sektöründe lokasyon ve teknolojiyi hizmete dönüştürnek amacıyla 2010 yılında kurulan Call Center Hotel, iş ortaklarına insan kaynakları ve kalite değerlendirme hizmetleri de verecek.