Call Center Hotel, insan kaynakları ve kalite değerlendirme hizmetleri de vermeye başladı

Telepati Telekom 26.02.2015

Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli olarak; çağrı merkezi şirketlerinin. faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebilecekleri bir platform yaratan Cali Center Hotel (CCH), iş ortaklarına insan kaynakları ve kalite değerlendirme hizmetleri de vermeye başladı. 

Çağrı merkezi sektöründe konum ve teknolojiyi hizmete dönüştürmek amacıyla 2010 yılında kurulan Cali Center Hotel. iş ortaklarına insan kaynakları ve kalite değerlendirme hizmetleri de verecek.

Uzman kadrosu ile şu an İstanbul Kavacık.Levent ve Izmir bölgelerinde toplam 2000 koltuk ile hizmet veren Call Center Hotel tam bir otel mantığı ile çevresel tüm çağrı merkezi hizmetleri ve teknolojilerini sunmanın yanı sıra kurumların doğru insan kaynağıyla bir araya gelmesini de sağlıyor. Multınet, Mıkatur, AMSH ve Doğuş Otomotiv gibi kurumlara İnsan Kaynağı hizmetlerini sunan CCH. iş ortaklarının hizmet kalitesini ve operasyon verimliliğini artırıyor.

Çağrı merkezlerini, uygun insan kaynağı ile buluşturuyor

Grup şirketleri Procat ve Speechouse ile birlikte çağrı merke sektöründeki 20 yılı aşkın tecrübesi ile hizmet veren Cali Çenter Hotel. iş ortaklarına sunduğu yazılım, alt yapı, çağrı merkezi danışmanlığı ve yem teknolojiler hizmetlerinin yanı sıra kurumsa insan kaynağı seçme, yerleştirme, yetenek yönetimi gibi hizmetU de sağlıyor. Verdiği bu destek ile nitelikleri, iş geliştirme becerıle ve başarılarına başarı katabilecek kişileri doğru firmalarla buluşturan CCH. kurumlan ise istenen pozisyonun gereklerine tam uyum sağlayan, kendi değerim firmaya da aktarabilecek adaylar ile bir araya getiriyor.

 

telepati-telekom-call-center-hotel-procat-cagri-merkezi-insan-kaynagi-kalite-sosyal-sorumluluk

Akıllı yaşam dergisi2

Okumak için resmin üzerine tıklayınız.