Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi Önce Kalite Anlayışıyla İş Ortağı Olarak CCH'yi Seçti

Tüm markalarının çağrı ve müşteri hizmetlerini Değer ve İlgi Merkezi altında toplayan Doğuş Otomotiv, sürdürülebilir kalite ve hizmet anlayışı ile faaliyet gösteren CCH'yi iş ortağı olarak seçti. Kobicell 28.05.2015

Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH), iş ortaklarına özel olarak sunduğu hizmetlerle başarılı projelere imza atmaya devam ediyor. Çağrı merkezi şirketlerinin, faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebilecekleri bir platform yaratan CCH’nin yeni iş ortağı Doğuş Otomotiv Değer ve İlgi Merkezi (DİM) oldu.

Kalite Önemli Dedi ve Kaliteli Alt Yapıyı Seçti

2014 yılında tüm markalarının çağrı ve müşteri hizmetlerini Değer ve İlgi Merkezi DİM adı altında toplayan Doğuş Otomotiv bu yapılanmanın ardından müşterilerine daha iyi ve sürdürülebilir kalitede hizmet vermek için iş ortağı olarak CCH’yi seçti.

Doğuş Otomotiv müşteri hizmetlerinde kalitenin öne çıktığı bir anlayış ile kurguladığı DİM operasyonunu CCH ile yakın bir çalışma yürüterek gerçekleştirdi. Bu çalışmalar neticesinde en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş bir ortam ve teknolojik altyapı kuruldu. Tüm bu altyapı hazırlıklarına paralel olarak dason teknolojilerle donatılmış operasyon alanlarında müşterilere hizmet odaklı bir anlayış ile çalışan güçlü ve deneyimli bir ekip oluşturulduktan sonra Ekim 2014 tarihi itibarıyla DİM, CCH İstanbul lokasyonunda hizmet vermeye başladı.

Hiçbir E-Mail Cevapsız Kalmaz

CCH’nin sunduğu teknolojik uygulamalardan olan ‘E-mail Yönlendirme Sistemi’ Doğuş Otomotiv markalarının info adreslerine gelen maillerin müşteri temsilcisinin sistemine yönlendirilmesini sağlıyor. Müşteri temsilcisi de Kullanıcı Ara yüzü üzerinden maili yanıtlayarak müşterinin sorununa çözüm oluşturuyor. Bu sayede tüm etkileşim kanalları tek bir noktadan gerçekleştiriliyor ve raporlanabilir hale getiriliyor.