Call Center Hotel, İzmir’de İkinci Çağrı Merkezi Otelini Açtı

Turkinternet.com | Eylül 2017

Dünya’nın ilk çağrı merkezi oteli Call Center Hotel (CCH), müşterilerinin büyüme taleplerine cevap verebilmek için kapasite arttırımına giderek İzmir’de ikinci lokasyonunu faaliyete geçirdi. İkinci lokasyondaki koltuk sayısı ile birlikte İzmir ve İstanbul’da bulunan toplam koltuk kapasitesi 2100 oldu.

Procat, Speechouse ve CCH CEO’su Tarkan Ersubaşı, İzmir’deki ikinci lokasyonun açılışı ile ilgili olarak yaptığı değerlendirmede, “2017’nin ilk yarısında Procat olarak güzel projelere imza attık. Bir yandan kendi ürün ve çözümlerimizi arttırırken, diğer yandan hizmet skalamıza yeni hizmetler ekleyerek daha da zenginleştirdik. İş süreçlerinde dış kaynak kullanımı (BPO – Business Process Outcourcing) hizmeti ile komple çağrı merkezi danışmanlığı yapıyoruz. Bu bakış açımızın meyvelerini alıyoruz, çağrı merkezi oteli konseptinin dünyadaki ilk temsilcisi olan CCH, büyümesini sürdürüyor.” dedi.

Ersubaşı, “İstanbul Kavacık’ta hizmet vermekte olan binamızın ardından İzmir’de faaliyete geçen ikinci lokasyonumuz ile İzmir’deki kapasitemizi de ikiye katlamış olduk. CCH, son derece modern binalarda, sektörümüzün teknolojik açıdan ulaştığı son noktadaki, en gelişmiş çözümlerle çağrı merkezi şirketlerine hizmet veriyor.” diyerek, CCH İzmir sayesinde, çağrı merkezi şirketlerinin faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebileceklerini vurguladı.

PC bile satın almaya gerek yok

CCH İzmir’den yararlanacak şirketlerin ihtiyaç duyacakları her şeyin CCH’de hazır olarak sunulduğunu belirten Ersubaşı, “Çağrı merkezlerinin sadece ekiplerini kurmaları ve yerleşim planlarını yapmaları yeterli. CCH İzmir’in altyapısı, şirketlerin tüm ihtiyaçlarına en iyi şekilde yanıt verebilecek seviyede bulunuyor. Şirketlerin PC bile satın almalarına gerek kalmıyor.

Sektörümüzde bir devrim niteliğini taşıyan çağrı merkezi oteli konsepti, kurumlara maliyet, esneklik ve fiyat açısından çok önemli avantajlar sunuyor. Bu benzersiz konsepti İstanbul ve İzmir lokasyonlarımızda Türkiye’ye kazandırmış olmaktan büyük mutluluk ve gurur duyuyoruz. Çağrı merkezleri için güvenilir bir servis sağlayıcı olarak en üst düzeyde gizlilik ve denetim olanakları sunmaya devam edeceğiz.” dedi.

Hizmete alınan ikinci lokasyon, ulaşım için son derece merkezi bir konumda yer almasının yanı sıra 7/24 hizmet verecek altyapıya sahip. Binanın bir diğer önemli özelliği ise engelli personellerin de kolaylıkla çalışabilmeleri için gerekli düzenlemelerin yapılmış olması. Yeni lokasyonda ağırlıklı olarak tahsilat alanıyla ilgili müşterilere hizmet verilmeye başlandı.

http://www.turk-internet.com