Call Center Hotel, İnsan Kaynakları ve Kalite Değerlendirme Hizmetleri de Vermeye Başladı

CC life 22.01.2015

Dünyanın ilk çağrı merkezi oteli olarak; çağrı merkezi şirketlerinin, faaliyetlerini hiçbir altyapı yatırımına ihtiyaç duymadan sürdürebilecekleri bir platform yaratan Call Center Hotel (CCH), iş ortaklarına insan kaynaklan ve kalite değerlendirme hizmetleri de vermeye başladı.Çağrı merkezi sektöründe lokasyon ve teknolojiyi hizmete dönüştürnek amacıyla 2010 yılında kurulan Call Center Hotel, iş ortaklarına insan kaynakları ve kalite değerlendirme hizmetleri de verecek. Uzman kadrosu ile şu an İstanbul Kavacık, Levent ve İzmir lokasyonlarında toplam 2000 seat ile hizmet veren Call Center Hotel, tam bir otel mantığı ile çevresel tüm çağrı merkezi hizmetleri ve teknolojilerini sunmanın yanı sıra kurumların doğru insan kaynağıyla bir araya gelmesini de sağlıyor. Multinet, Mikatur, AMSH ve Doğuş Otomotiv gibi kurumlara İnsan Kaynağı hizmetlerini sunan CCH, iş ortaklarının hizmet kalitesini ve operasyonel verimliliğini artırıyor. Çagrı Merkezlerini, Uygun İnsan Kaynağı İle Buluşturuyor.

Grup şirketleri Procat ve Speechouse ile birlikte çagrı merkezi sektöründeki 20 yılı aşkın tecrübesi ile hizmet veren Call Center Hotel, iş ortaklarına sunduğu yazılım, alt yapı, çağrı merkezi danışmanlığı ve yeni teknolojiler hizmetlerinin yanı sıra kurumsal insan kaynağı seçme, yerleştirme, yetenek yönetimi gibi hizmetler de sağlıyor. Verdiği bu destek ile nitelikleri, iş geliştirme becerileri ve başanlanna başan katabilecek kişileri doğru firmalarla buluşturan CCH, kurumlan ise istenen pozisyonun gereklerine tam uyum sağlayan, kendi değerini firmaya da aktarabilecek adaylar ile bir araya getiriyor.