"Procat, Verint’in stratejik partneri oldu"

Call Center Life | Mayıs 2016

Procat, ürün yelpazesini geliştirerek çağrı merkezi alanında sunduğu bütünleşik çözümleri geliştirmeye devam ediyor. Çağrı merkezi dünyasında hızla yükselen ve kurduğu iş ortaklıklarıyla sektörün en yenilikçi firmalarından biri olmayı başaran Procat, operasyonel iş süreci otomasyon çözümleri alanında dünya lideri Verint Systems Inc. ile iş ortağı olduğunu duyurdu. Bu ortaklık sayesinde Procat, Verint’in ses kayıt, kalite yönetimi, konuşma analizi, müşteri analizi, iş gücü yönetimi, e-öğrenme, oyunlaştırma (Gamifıcation) ve iş süreci otomasyonu alanlarındaki çözümlerini ürün yelpazesine katarak hizmet kalitesini artırmayı başardı.

İki firma arasındaki stratejik ortaklığın son bir yıl içinde şekillendiğini ifade eden Procat Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Yıldırım Duyargil işbirliğiyle ilgili, “Verint çözümlerinin portföyümüze dahil olması ile kurumsal müşterilerimizden bir süredir dinleyip karşılamak istediğimiz ilave ihtiyaca aynı anda cevap verebilir hale geldik. Bunların başında vardiya planlama ve iş gücü yönetimi geliyor. Çoğu kurumsal müşterimizde birden fazla sistem vardı. Müşterilerimizin bu sistemlerin üzerinde çalışan personelin vardiya planlamasını, iş gücü yönetimini, servis seviyelerine uyum kontrolünü ve vardiyaya uyum takibini tek platformdan yapmalarına yardımcı olmayı arzu ediyorduk. Verint WFO (Work Force Optimization) çözümleri sayesinde bu ihtiyaca kesin çözüm sağlayacak teknoloji ürün portföyümüze dahil oldu. Birden fazla CTI sistemine, HR yazılımına, Active Directory’ye aynı anda bağlanabilen çözümümüz aracılığı ile çağrı merkezinde kullanılan tüm platformların ve hatta kurumun geri kalanının vardiya planlamasının şirket genelinde yönetilebilmesine olanak tanımaya başladık” dedi.

Haberi görüntülemek için tıklayınız.