Genesys, müşteri deneyiminin geleceğini G-Summit'te sahneye taşıdı.

BT Haber | Ekim 2018

25 yıllık serüveni ile çok kanallı müşteri deneyimini her şeyin merkezine yerleştiren Genesys, bir kez daha yenilikçi müşteri deneyimi yaklaşımının kapılarını G-Summit’te araladı. G-Summit’te hem müşteri deneyimine yön veren Genesys yöneticileri hem de başarı hikayelerini birlikte yazdıkları iş ortakları konuştu.

Her sene dünyanın farklı şehirlerinde düzenlenen G-Summit’in Türkiye ayağı 20 Eylül 2018 tarihinde Çırağan Palace Kempinski de gerçekleşti Müşteri deneyiminin bugünü ve yarınının konuşulduğu etkinliğe, yapay zeka. makine öğrenimi, tahmine dayalı analiz ve öngörüye dayalı yönlendirme konuları hakim oldu. Genesys yöneticileri kadar, Genesys müşterilerinin üst düzey yöneticileri de başarı hikayelerini anlatmak için etkinlikteki yerlerini aldılar.

Müşteri deneyimine dair yeni trendlerin yanı sıra etkinlikte, bulut tabanlı müşteri ilişkileri yeteneklerinden, çözümcü olduğu kadar duygusal yaklaşımları da analiz edebilen yeni yapay zeka çözümü Kate hakkında da ayrıntılı bilgi verildi.

Etkinliğin açılış konuşmaları Genesys ECSEI Bölgesi Satış Başkan Yardımcısı Martin Veselka, ECSEI Satış Yöneticisi Enda Kesim ve Bölge Pazarlama Direktörü Atalay Aktaş tarafından gerçekleştirildi.

“Bağlı Anlar” isimli sunumu ile etkinlikte konuşan Genesys Stretejık Çözümler Başkan Yardımcısı Fernando Egea, günümüzün en büyük probleminin, daimi meşguliyet olduğunu belirtti. Hayatımızın sürekli döngü halinde seyreden önemli aktivitelerden ibaret olduğunu belirten Egea, bu noktada müşterilere farklı platformlarla uyumlu ve yapay zeka entegrasyonuna sahip bir şekilde mesajlaşma uygulamaları üzerinden ulaşmanın iki tarafa da hız ve verimlilik sunduğunu kaydetti. Dünyanın en çok kullanılan dijital iletişim yönteminin mobil mesajlasma uygulamaları olduğunun altını çizen Egea müşterilere klasik chatbot çözümleri üzerinden ulaşmanın iletişimi kısır döngüye sokan ve duygusal olmaması yönüyle müşteri deneyimini körelten bir yanı olduğunu belirtti. Bu noktada Kate ismini verdikleri yeni yapay zeka çözümleri ile öngörüye dayalı yönlendirme ve tahmin bazlı analizin müşteri deneyimindeki kopukluğa çözüm getirdiğini eklemeden geçmedi.

Akıllı olmalı ama duygusal kalmalı

Fernando Egea’nın atıfta bulunduğu yeni Kate yapay zeka çözümünü katılımcılara tanıtan Genesys EMEA Stratejik Çözümler Danışmanı Pierluigi Pace, doğal zeka ile yapay zekanın, yani insan ile makinenin doğru ayırt edilmesi gerektiğinin altını çizdi. Mevcut sohbet botlarının müşteri deneyimi noktasında sınıfta kaldığını belirten Pace, gücünü yapay zekadan alan çözümlerin değer odaklı müşteri deneyimini merkeze alması gerektiğine vurgu yaptı. Sunumu sırasında Pace, “Müşteri deneyimini bir adım öteye taşımak için Kate’i hayata geçirdik. Bu süreçte ana odağımız bot mimarisini insansı hale getirmek. Yeni teknolojiler ile organizasyonların akıllı hale gelmesi önemli. Ama akıllı olması gerektiği kadar duygusal kalmayı da sürdürmeli dedi.

G-Summit Türkiye etkinliği, müşterileri ile arasındaki bağı güçlendirmek için Genesys ile yola çıkan iş ortaklarının sunumlarına da evsahipliği yaptı Etkinlikte Türkiye İş Bankası, Türk Telekom, Yapı Kredi Bankası, CCR, Procat, ETStur, Pusula Call Center ve Metrics gibi önemli firmaların yöneticileri Genesys ile nelerin değiştiğini katılımcılarla paylaştı.

Daha fazla bilgi için www.genesys.com/tr sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Çok kanallı müşteri deneyimine sağlanan katma değer!

Etkinlik sonrası açıklamalarda bulunan Genesys ECSEI Bölge Satış Yöneticisi Enda Kesim, Genesys olarak 100’den fazla ülkede 10 binden fazla şirket ile çalıştıklarını ve bu noktaya ulaşmadaki başarılarının altında, birinci sınıf müşteri deneyimini her şeyden öncelikli olarak görmelerinin yattığını belirtti. Teknoloji ve İnsan zekasının en iyi birleşimini ortaya koyarak müşterilerin istedikleri, doğal iletişimi sağlayan çözümlere imza attıklarını söyleyen Kesim, “Sektör lideri çözümlerimiz gerçek çok kanallı iletişimlere olanak veriyor. Tüm kanallarda, şirket içinde ve bulutta aynı performansı elde etmenizi sağlıyor” dedi.

G-Summit’in Genesys müşterileri ve iş ortaklarını buluşturan, başarı hikayeleri ve müşteri deneyimleri ile bu alanındaki vizyonların paylaşıldığı bir platform olarak kurgulandığını kaydeden Enda Kesim, açıklamalarını şöyle sürdürdü: “Bu yıl G-Summit’in gündemini yapay zeka, mesajlaşma ve bulut tabanlı teknolojilerin çok kanallı müşteri deneyimine sağladığı katma değer oluşturdu. Genesys çözümleri İle kendi müşterilerinde farklılaştırma yaratmış olan müşterilerimiz de yine kendi hikayeleri ile bizleri bu platformda yalnız bırakmadı.

Genesys’in hem küresel hem de Türkiye’deki en önemli hedefi, müşterilerimizin kendilerini farklı kılabilecekleri müşteri deneyimleri yaratmalarına olanak sağlamak. Bu vizyonla sektöre de önderlik ediyoruz. Değişen pazar dinamiklerini öngörerek, bu konuda gerekli yatırımları müşterilerimizin ayağına getirip, onların müşteri deneyiminde öncü ve rekabetçi bir pozisyonda olmaları için çalışıyoruz.”